Kraven Łowca to myśliwy, który pochodzi z Rosji, jego celem jest schwytanie człowiek-pająka. Kraven jest przekonany o swojej wielkości - uważa, że jest najlepszym łowcą na świecie.
Miles trafia do multiwersum, w którym spotyka innych Spider-Manów. Sam musi odkryć, co dla niego oznacza bycie bohaterem oraz jak uratować tych, na których mu zależy.
Brygada Detektywów łapie Coco Diablo, projektantkę kostiumów dla przestępców. Wtedy jednak Coolsville nawiedzają duchy i złoczyńcy sprzed lat. Wścibskie dzieciaki muszą zdemaskować kolejnego łotra, by ocalić Halloween.
Młodsza siostra Barbie, Chelsea, próbuje świętować swoje 7 urodziny podczas rejsu. Niestety ten dzień zostaje pominięty z powodu przekroczenia międzynarodowej linii zmiany daty.
Na 12. urodziny Willa Ward dostaje mruczący prezent, który otwiera przed nią i jej najlepszymi przyjaciółkami świat czarów, gadających zwierzaków i magii.
Otto nauczył Felixa kolejnej magicznej sztuczki – kurczenia się. Felix oczywiście wykorzystuje umiejętności w życiu codziennym. Zazwyczaj są to niegroźne sytuacje. Wszystko zmienia się, kiedy postanawia zmniejszyć przyjaciół za popsucie jego randki z Melanie. Okazuje się, że odwrócenie czarów wcale nie jest takie proste, jakby się zdawało.
Scooby i jego gang ruszają w ekscytującą podróż, aby znaleźć zaginioną skrzynię, która zawiera 12 niebezpiecznych duchów. Musżą złapać 13-tego ducha, który uciekł.
Dorosła już Maddy Cornell nie kwalifikuje się na igrzyska olimpijskie. Wkrótce jednak odnajduje swoją drogę jako trenerka młodych gimnastyczek przed ważnymi zawodami.
Serial opowiada o grupie młodzieży, która zwie się "Stowarzyszeniem Ciemności". Co tydzień, spotykają się w lesie, w tajnym miejscu, a jeden z członków opowiada straszną historię. To co opowiada, widz widzi na ekranie. Historia opowiedziana jest pomiędzy przyjściem stowarzyszenia do lasu, a ich odejściem. Każdy z członków rozpoczyna historię słowami: "Przedstawiony z ramienia Stowarzyszenia Ciemności, nazywam tę historię..." i wsypuje garść saletry potasowej do ogniska, po czym unosi się gęsty, biały dym, i kończy: "Opowieść o..." i podaje tytuł. Tematyka opowieści to zjawiska paranormalne, takie jak: duchy, magia, nawiedzone domy, kosmici czy czarownice. Zwykle każdy odcinek został nakręcony w lesie i opuszczonych domach, bądź w miejscach publicznych, takich jak biblioteka czy szkoła. Źródła historii są różne. Zazwyczaj są to bajki, bądź miejskie legendy. Wiele z opowiadań, miało szczęśliwe zakończenie. Na przykład w "Opowieści o samotnym duchu", umarłe dziecko i jego matka, w podeszłym wieku, spotykają się i odchodzą. Prawie każda historia, kończy się ucieczką głównego bohatera od danego koszmaru bądź zjawy.
Nastoletnia Sabrina, w której żyłach płynie krew wiedźm i ludzi, próbuje łączyć życie zwykłej śmiertelniczki z rodzinną tradycją: przynależnością do Kościoła Nocy.
Po zmierzył się z wieloma wyzwaniami, ale największym z nich jest nauczanie kung-fu. Razem z grupą niesfornych dzieciaków z wioski pand, opanowanych przez moc chi, wyrusza ku przygodom i walczy z łotrami, by stać się legendą.
Pomyłkowo osadzony w areszcie, wśród zepsutych do szpiku kości typów spod ciemnej gwiazdy, Paddington zrobi wszystko, by złapać prawdziwego złodzieja tajemniczej książki.
Dołącz do Scooby-Doo, Kudłatego oraz reszty ekipy i odwiedź fabrykę snów. Wycieczka po legendarnym studiu filmowym Bricktona zamienia się w koszmar, kiedy potwory z klasycznych filmów urządzają sobie upiorny casting. Jest tylko jeden sposób, aby zakończyć ten horror i ocalić studio – zaangażować Brygadę Detektywów!