Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Vacation From Marriage (Zupełnie obcy) - 8 - fantastyczna trójka : Deborah Kerr, Ann Todd i Glynis Johns :) 2 - Idealny mąż - 7 3 - Lady Hamilton - 5 4 - The Private Life of Henry VIII - 5 5 - Rembrandt - 5
Przede wszystkim trójka: 1. Złodziej z Bagdadu (1940) 2. Cztery pióra (1939) 3. Księga dżungli (1942)