lubię:
1. Halo -bardzo ładna piosenka, fajny teledysk.
2. If I were a boy - jak wyżej
3. Listen - teledysk taki sobie, piosenka nawet nawet
4. Smash into you - super piosenka.
5. Crazy love - nie widziałam teledysku, piosenka spoko
6.Deja vu - nie widziałam teledysku o ile jest, piosenka spoko.
7.Naughty girl - fajna piosenka :D
8. Diva. - fajna piosenka, głupi teledysk.