Oprócz:
Przeminęło z wiatrem
Bunt na Bounty
Ich noce
Skłóceni z życiem
Co jeszcze polecacie? I najlepiej z linkami do danego filmu :) Będę wdzięczna!
Run silent, run deep = pojedynek aktorski z Lancasterem. Natomiast co do innych filmow to przyznam szczerze, ze wiele z nich to glownie komedie romantyczne o podobnym poziomie, takze nie wiem ktora bym szczegolnie wyroznil. Nie widzialem "Prymusa" i "Cain and Mabel", maja dosc wysoko srednia na IMDB, wiec zapewne sa warte obejrzenia.
Zdecydowanie "Red Dust" (i ewentualnie późniejszy remake tego filmu pt. "Mogambo").
Jeśli interesujesz się biografią Clarka, a dokładniej jego prywatnymi związki - np. z piękną Carole Lombard, jego trzecią żoną, to warto też zobaczyć "No Man of Her Own", podobnie "The Call of the Wild" (podczas kręcenia filmu nawiązał romans z Lorettą Young), jednak te filmy nie należą do jego najlepszych. Można obejrzeć z sentymentu, fajerwerków nie ma.
Pozdrawiam! :)
ja bym ci poleciła jeszcze Prymusa dobra komedia i dwaj z Teksasu fenomenalny film, nie wiem co widziałaś po post sprzed dwóch lat wiec może widziałaś,ale jak nie to polecam, dobrze się tez ogłada Zdradę, Zatokę aniołów, Zaczęło się w Neapolu gdzie partneruje mu młoda Sophia Loren i jak lubisz typowo wojenne to Decyzja na komendę i Dramat w głębinach - pierwszy bardzo dobry film, drugi bardzo dobra rola Clarka , chociaż film trochę gorszy
Uważam. ze Decyzja na komendę jest lepszym filmem jako całość niż Dramat w głębinach, natomiast Clark Gable moim zdaniem zagrał lepiej w Dramacie w głębinach niż w Decyzji na komendę.
1. Decyzja na komendę - lepszy film,
2. Dramat w głębinach - film gorszy , lepiej zagrana rola przez Clarka Gable.