Ma taką uroczą buźkę. Widziałam go tylko w 3 filmach bo za bardzo nie ma w czym wybierać z jego filmografii ale jak tylko się uśmiechnie to od razu mam zaciesz ;) Taki słodziak xD W ogóle to myślałam, że jest trochę młodszy. Oby trafił na jakieś dobre filmy bo miły dla oka ;)
Odnioslam podobne wrazenie. O, jaki slodziak, pewnie ledwo liceum skonczyl. Za jakies 10 lat bedzie z niego niezly facet...
Okazalo sie, ze on mial wtedy juz 26 lat. Nawet teraz wciaz ma bardzo delikatne rysy a jest juz po trzydziestce.
Wszedłem opinie poczytać bo to dobry niedoceniony aktor, a tu dosłownie każdy pisze tak jakby mnie oceniał bo mam 26 lat i nawet energetyka nie sprzedadzą bez dokumentu. Niektórzy już tak mają! Mam nadzieję, że za kolejne 10 lat będą pisać dalej coś co aktualne hahah
Taką wypowiedzią się troche zbłaźniłaś... "nie ma w czym wybierać", błagam Cie, gram na scenie od 12 lat i wiem ,że dobry aktor komediowy to taki, który dobrze gra też w powazniejszych produkcjach, a taki zdaje się być Dave (jak i jego brat z resztą) spojrzywszy na np.21 Jump Street a następnie na np. Nerve. Racja, uroda alá Ronaldo, jestem kobietą i takie rzeczy też zauważam, nie gnoje Cie za to ale warto docenić to, że uroda mu wcale nie przeszkadza. W przeciwieństwie np. Do Zacka Effrona, potrafi zagrać zarówno przystojniaka jak w Nerve, fenomenalnie parodiuje gejów lub po prostu ich gra jak w Neighbours 2 albo Superbad. Umie zagrac piz*e z pokorą, robi to najlepiej jak potrafii. Mysle ze jesli sie zgodzisz sie choć troche z moją rozbudowaną opinią to nie jestes jedną z tych pustych lasek oglądających filmy dla przystojnych aktorów.