Wpisujemy filmy Jarmana od najlepszego do najgorszego.
1. Ostatni Anglicy
2. Blue
3. Caravaggio
4. Edward II
5. W cieniu słońca
6. Glitterbug
7. Jubileusz
8. Burza
9. Art of Mirrors
10. Angielskie rozmowy
................................................................................ ....
11. Wittgenstein
12. Journey to Avebury
13. Ogród
14. Sebastian
Mój TOP 10:
1. Wojenny Requiem
2. Caravaggio
3. Burza
4. Ostatni Anglicy
5. Jubileusz
6. Edward II
7. W cieniu słońca
8. Angielskie rozmowy
9. Wittgenstein
10. Blue
1 - Jubileusz - 9
2 - Edward II - 9
3 - Burza - 8
4 - Caravaggio - 7
5 - Wojenne Requiem - 6
6 - Wittgenstein - 5
7 - Blue - 5
1 - Jubileusz - 9
2 - Edward II - 9
3 - Burza - 8
4 - Caravaggio - 7
5 - Wojenne Requiem - 6
6 - Wittgenstein - 5
7 - Ogród - 3
8 - The Last of England - 3
9 - Sebastian - 3
10 - The Angelic Conversation - 3
11 - In The Shadow of the Sun - 2
12 - Blue - 1