1. Le pont des Arts - 9/10
2. Toutes les nuits - 8/10
3. La Sapienza - 7+/10
4. A Religiosa Portuguesa - 7/10
5. Le monde vivant - 7/10
6. Le fils de Joseph - 7/10
Reszta też jest takim pretensjonalnym bełkotem z irytującymi aktorami jak Le pont des arts? Boję się zobaczyć inne jego filmy.
Pretensjonalny bełkot to raczej kino Formana, tego typu tematy nie służą wymianie opinii tylko cyferkowaniu gdyż "filmweb nadaje się już tylko do klikania w gwiazdki", a jak Cie jakiś film przerasta zawsze pozostaję poszukać jego anglojęzycznej analizy w sieci.