Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zimny dreszcz - 8 2 - Anioły wszechświata - 7 3 - Dzieci natury - 7 4 - Mama Gogo - 6 5 - Niceland (Population 1.000.002) - 6 6 - The Ring Road - 3