Gregory P. Russell

[{"id":18,"name":"sound","above5p":true,"career":{"name":"operator dźwięku"},"ranking":{"name":"Dźwięku","link":"/person/ajax/roles/442327/18","url":"/ranking/person/sound"},"rating":{"count":1193,"rate":7.689019279128248,"desc":"oceny","profession":"pracy dźwiękowca"}},{"id":21,"name":"himself","above5p":false,"career":{"name":"we własnej osobie"},"ranking":{"name":"Występów","link":"/person/ajax/roles/442327/21","url":"/ranking/person/himself"},"rating":{"count":2,"rate":7,"desc":"oceny","profession":"występów osoby"}},{"id":7,"name":"producer","above5p":false,"career":{"name":"producent"},"ranking":{"name":"Produkcji","link":"/person/ajax/roles/442327/7","url":"/ranking/person/producer"},"rating":{"count":2,"rate":5.5,"desc":"oceny","profession":"pracy producenta"}}]
7,7
1 193 oceny pracy dźwiękowca
Greg P. Russell

W 2017 roku otrzymał nominację do Oskara za montaż dźwięku do filmu "13 godzin: Tajna misja w Bengazi", ale na jeden dzień przed ogłoszeniem werdyktu został przez Akademię zdyskwalifikowany za złamanie regulaminu - prowadzenie niedozwolonego lobbingu telefonicznego.