Julia WróblewskaI

Julia Magdalena Wróblewska

6,5
4 393 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Julia Wróblewska

Ludzie, czy do Was nie dociera, że oceniacie dziecko? D Z I E C K O ! Czytam, że mała jest anty-talentem aktorskim. Nie znam się zbytnio na aktorstwie, ale odpowiedzcie sobie ludzie na pytanie, czy zagralibyście Michalinę tak, jak ona ją zagrała, w jej wieku. Mała musiała na castingach pokonać masę innych dzieciaków, ale oczywiście WY wiecie LEPIEJ, bo w dowodzie stoi napisane "narodowość polska", a to przecież zobowiązuje...

Czytam też, że nie wygląda na swój wiek... Jesteście zbiorowiskiem pedofilii? Co kogo obchodzi, jak ona wygląda? Ma tylko 13 lat...

Ashardon