Marilyn Manson

Brian Hugh Warner

7,8
461 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Marilyn Manson
locha und maciora

Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.. To Ty jesteś pajacem i po prostu mu zazdrościsz. On jest kimś a Ty nikim i na tym to polega.

użytkownik usunięty
locha und maciora

Nie rozumiem ludzi, którzy tworzą tak idiotyczne tematy;( Jak kogoś nie znasz, to go nie oceniaj!
A tak w ogóle to na ch** wchodzisz na profil kogoś, kto wg Ciebie jest "zwykłym pajacem amerykańskim i nic poza tym!"?!

Zgadzam się z ' ania513 ' . Czy wypisywanie takich rzeczy sprawia ci przyjemność ?

użytkownik usunięty
adka44

Dziękuję za przyznanie racji;)

locha und maciora

chociaż, że jestem fanem muzyki metalowej, to ja się z tobą zgadzam, zwykła podróbka osbourne'a i innych jego pokroju, no i błazen ;)

użytkownik usunięty
_aLEXander_

"Podróbka Osbourne'a"??? O shit! Sory, ale to raczej Manson jest bardziej znany na świecie;(
Aha i nazwiska pisze się z wielkiej litery!!

Oho. Widzę z braku argumencików błahych błędów się czepiamy. Fakt jest taki że koleś ma nierówno pod sufitem i tyle.
"Nie rozumiem ludzi, którzy tworzą tak idiotyczne tematy;( Jak kogoś nie znasz, to go nie oceniaj!"
Więc przeczytałem temat pod tytułem "najbardziej kontrowersyjne akcje mansona". Pozwólcie że zacytuję owe 'akcje':