Fani, pisać ;) Moje oceny :
Kill'Em All - 9/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 10/10
Black Album - 9/10
Load - 6/10
ReLoad - 6/10
St.Anger - 5/10
Death Magnetic - 8/10
Kill'em All - 8/10
Ride the Lighting - 9/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 8/10
Black Album - 9/10
Load - 5/10
Reload - 5/10
St. Anger - 6/10
Death Magnetic - 7/0
Lulu - 0/10
Kill em'all 10
RTL 10
MoP 10
AJFA 7
BLack album 9
load 6
re-load 4
st.anger 5
Death magnetic 7
Lulu 2
Beyond magnetic 8
Kill 'Em All - 8/10
Ride The Lightning - 9/10
Master of Puppets - 8/10
...And Justice For All - 8/10
Black Album - 3/10
Load - 1/10
ReLoad - 1/10
St.Anger - 1/10
Death Magnetic - 1/10
kill'em all 9/10
ride the lightnong 9/10
master of pappets 10/10
...and justice for all 100/10
metallica(black album) 9/10
load 7/10
reload 7/10
st.anger 8/10
death magnetic 9/10
Kill'Em All - 9/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 10/10
Black Album - 10/10
Load - 7/10
ReLoad - 6/10
St.Anger - 2/10
Death Magnetic - 9,9/10
Kill'Em All - 9/10
Ride the Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 10/10
Czarny album - 9/10
Load - 7/10
ReLoad - 4/10
St. Anger - 0/10
Death Magnetic - 8/10
Kill 'Em All - 9/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 8/10
Black Album - 10/10
Load - 9/10
ReLoad - 9/10
St. Anger - 6/10
Death Magnetic - 7/10
Mówcie co chcecie, ale uwielbiam Loady.
A co powiecie na S&M? Dla mnie 10/10.
Kto powiedział, że jest najlepszy... Ale żeby zagrać Mastera to jednak trzeba posiadać jakąś umiejętność.
Kill'Em All - 9/10
Ride the Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 10/10
Czarny album - 9/10
Load - 8/10
ReLoad - 8/10
St. Anger - 7/10
Death Magnetic - 10/10
Lulu - 7/10
Kill'Em All - 7/10
Ride the Lightning - 10/10
Master of Puppets - 9/10
...And Justice For All - 8/10
Czarny album - 9/10
Load - 6/10
ReLoad - 4/10
St. Anger - 4/10
Death Magnetic - 7/10
Lulu - 3/10
Kill'em All 10/10
RTL - 10
MoP - 10
AJFA - 9 (-1 za brak basu)
Black - 10
Load - 5
Reload- 5
St Anger 4
Death Magnetic - 7
Lulu - 2
Kill'Em All - 10/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 9/10
...And Justice For All - 8/10
Black Album - 8/10
Load - 7/10
ReLoad - 6/10
St.Anger - 8/10
Death Magnetic - 6/10
Kill'Em All - 6/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 9/10
...And Justice For All - 10/10
Black Album - 7/10
Load - 8/10
ReLoad - 8/10
St.Anger - 7/10
Death Magnetic -9/10
Lulu- 2/10
Kill'em all - 9/10
Ride The Lightning - 9.5/10
Master Of Puppets - 8/10 ( bardzo dobry album ale przerekalmowany )
And Justice For All - 9/10
Black Album - 6.5/10
Load - 5/10
Reload - 5/10
St.Anger - 1/10
Death Magnetic - 6/10
Lulu - 0/10 ( kupa i tyle )
Load -
Kill'Em All - 9/10
Ride The Lightning - 9/10
Master of Puppets - 7/10
...And Justice For All - 7/10
Black Album - 8/10
Load - 4/10
ReLoad - 2/10
St.Anger - 1/10
Death Magnetic - 7/10
Kill 'Em All - 9/10
Ride The Lightning 10/10
Master of Puppets 9/10
And Justice For All 8.5/10
Black Album - 8/10
Load - 3/10
Reload - 3/10
St. Anger - 1/10
Death Magnetic - 2/10
Lulu - 1/10
Kill 'Em All - 9/10
Ride The Lightning 7/10
Master of Puppets 9/10
And Justice For All 9.5/10
Black Album - 9/10
Load - 4/10
Reload - 5/10
St. Anger - 4.5/10
Death Magnetic - 8/10
Lulu - 2/10
S&M - 8/10
Kill 'Em All- 9/10
Ride The Lightning- 10/10
Master- 10/10
AJFA- 10/10
Black Album- 9/10
Load- 7/10
ReLoad- 5/10
Garage Inc.- 7/10
St. Anger- 3/10
Death Magnetic- 7/10
Lulu- 1/10
Beyond Magnetic- 6/10
Master of Puppets - 10/10
Ride the lighting - 9/10
Kill 'Em All - 9/10
...And justice for all 7/10
Black Album - 6/10
Death Magnetic - 5.5/10
St. Anger - 4/10
Lulu - 2/10
Kill'Em All - 10/10
Ride The Lightning - 8/10
Master of Puppets - 9/10
...And Justice For All - 6/10
Black Album - 10/10
Load - 5/10
ReLoad - 8/10
St.Anger - 8/10
Death Magnetic - 6/10
Kill'Em All - 8/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice For All - 8/10
Black Album - 8/10
Load - 9/10
ReLoad - 7/10
St.Anger - 6/10
S&M 9/10
Death Magnetic - 9/10
Kill'em All - 9/10
Ride the Lightning - 10/10
Master of Puppets - 10/10
...And Justice for All - 9/10
Metallica - 8/10
Load 7/10
Reload - 6/10
St. Anger - 6/10
Death Magnetic - 8/10
Ride the Lightning - 10-/10
Master of Puppets - 11/10
...And Justice for All - 8/10
Metallica (Black Album) - 10/10
Load - 9/10
ReLoad - 9+/10
Garage,Inc. - 7+/10
S&M - 9/10
EDIT:
Kill'Em All - 3/10 (totalna porażka przez duże P)
Ride The Lightning - 10-/10
Master of Puppets - pełne 10/10
...And Justice for All - 6/10
Metallica (Black Album) - 8/10
Load - 8/10
ReLoad - 10-/10
Garage,Inc. - 7/10
S&M - 8/10
St. Anger - 7+/10
EDIT:
Ride The Lightning - 9+/10
...And Justice For All - 7/10
Black Album - 7/10
ReLoad - 9-/10
Death Magnetic - 8/10
Kill 'Em All ______________ [ 10 ]
Ride the Lightning ________ [ 10+ ]
Master of Puppets ________ [ 10 ]
...And Justice for All _______ [ 9,5 ]
Metallica _______________ [ 10+ ]
Load __________________ [ 6,5 ]
Reload ________________ [ 4,5 ]
St. Anger _______________ [ 3,5 ]
Death Magnetic ___________ [ 1 ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Garage Days Re-Revisited __ [ 10+ ]
S&M ____________________ [ 4 ]
Garage,Inc. _______________ [ 6 ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pierwszy raz usłyszałem M gdzieś '88
a słuchać regularnie zacząłem tak ok. '89-'90.
Kill'Em All - 1/10
Ride The Lightning - 10/10
Master of Puppets - 9/10
...And Justice For All - 9/10
Black Album - 10/10
Load - 6/10
ReLoad - 7/10
St.Anger - 3/10
Death Magnetic - 7/10
Through The Never - 10/10
Kill 'Em All - 8/10
Ride the Lightning - 9/10
Master of Puppets - 8/10
...And Justice For All - 9/10 (za to, że jest progowy)
Metallica - 5/10
Load - 4/10
Reload - 4/10
Garage Inc. - 3/10
S&M - 4/10
St. Anger - 2/10
Death Magnetic - 5/10
Lulu (mimo iż nie jest do końca płyta Mety) - 7.5/10
Kill 'Em All 7
Ride the Lightning 10
Master of Puppets 8
...And Justice For All 4
Black Album 8
Load 8
Reload 4
St. Anger 7
Death Magnetic 8
Kill "Em All 10
Ride the Lightning 10
Master of Puppets 10
...And Justice For All 7
Metallica 8
Load 6
Reload 6
1 Black Album 10/10
2 Master of Puppets 9/10
3 ...And Justice For All 7/10
4 Kill "Em All 7/10
5 St. Anger 6/10
6 Ride the Lightning 6/10
7 Load 5/10
8 Death Magnetic 5/10
9 Reload 3/10
10 Najnowsza z 2016 nie pamietam tytułu 3/10
11 Lulu 3/10
Kill 'Em All 8/10
Ride the Lightning 10/10
Master of Puppets 10/10
And Justice for All 7/10
Black Album 8/10
Load 9/10
Reload 8/10
St Anger 5/10
Garage Inc 8/10
Death Magnetic 7/10
Hardwired 8/10
Kill'em All - 8/10
Ride The Lightning - 10/10
Master Of Puppets - 9/10
And Justice For All - 9/10
Metallica - 9/10
Live Shit - 5/10
Load - 5/10
Re - Load - 5/10
Garage - 6/10
SM - 4/10
St. Anger - 4/10
Death Magnetic - 8/10
Hardwired - 7/10