Jak w temacie. Jakie filmy Waszym zdaniem są godne polecenia? Ze starszych oglądałam już Rumble Fish i 9 i 1/2.
1,Harry Angel.2 Sin City obie czesci.
3.Wrestler,4.Ćma barowa....czyli wszystkie jego najlepsze ocenione role tutaj :D
Ja ogladałem z nim praktycznie wszystko z mniej swietne role ma w 1.F.T.W 2.Ostatni żywy Bandyta,3.Osaczony.,,,,Gra Namietnosci ,Domino też mogą byc :)...Ogólnie to połowa jego filmów to badziewia połowa da sie obejrzeć naprawde dobre to te które wymieniłem :D