Czyli Wasz ranking filmów nakręconych przez Mike'a Hodgesa.
1. Dopaść Cartera - 8/10 2. Pulp - 8/10 3. Krupier - 7/10 4. Człowiek Terminal - 6/10 5. Odpoczniesz po śmierci - 6/10 6. Modlitwa za konających - 3/10
1 - Krupier - 7 2 - Flash Gordon - 6 3 - Modlitwa za konających - 6 4 - Dopaść Cartera - 5 5 - Głupcy z kosmosu - 5 6 - Odpoczniesz po śmierci - 5 7 - Człowiek Terminal - 5 8 - Pulp - 5