Marzący o wyrwaniu się z rodzinnego miasta Jud zaczyna odkrywać sekret dziwnie zachowującego się przyjaciela, co zmusza go do stawienia czoła mrocznej historii.
Martha rezygnuje z chemioterapii i przeprowadza się do miasteczka dla seniorów, gdzie planuje spędzić ostatnie tygodnie. Gdy poznaje Sheryl, postanawia spełnić swoje marzenie i powołać klub cheerleaderek.
Po przeprowadzce z wielkomiejskiego Nowego Jorku na wieś w stanie Nebraska nowożeńcy Rio i Mike starają się przyzwyczaić do warunków życia na farmie. Sąsiedzkie spory i dom pełen kur to tylko niektóre wyzwania, jakie wystawią na próbę ich małżeństwo oraz równowagę psychiczną.
Samotnie wychowująca syna Michelle zostaje uprowadzona przez ojca koleżanki, a następnie uwięziona w jego domu. Wkrótce pojawiają się dwie inne dziewczyny.
Larry niespodziewanie traci pracę, a na dodatek zostawia go żona. Postanawia więc wrócić do college'u, gdzie poznaje nietuzinkową nauczycielkę i uczy się na nowo cieszyć życiem.
Podczas transportu groźnego przestępcy oddział dowodzony przez porucznik Ballard trafia na duchy kosmicznych wojowników, które zrobią wszystko, by pozbyć się nieproszonych gości.
Kontynuacja głośnego filmu z 1993 roku. W siedem lat po ucieczce Mental Corporation odnajduje Johna Brennicka (Christopher Lambert) i umieszcza go w nowym jeszcze bardziej strzeżonym więzieniu wyposażonym w najnowsze systemy bezpieczeństwa. Jednak bohater nie daje za wygraną i ponownie próbuje znaleźć sposób aby odzyskać wolność.
Podczas podróży do Indii Ruth zostaje wyznawczynią jednego z tamtejszych guru. Rodzina dziewczyny wynajmuje specjalistę od sekt, aby uwolnił ją spod wpływu nauk Hindusa.
Trzy najpopularniejsze w szkole uczennice dla żartów porywają swoją przyjaciółkę, która wskutek zakneblowania zadławia się wepchniętym do ust cukierkiem.
Lata dziewięćdziesiąte w wielkiej amerykańskiej metropolii. Policja nie może sobie poradzić z nasilającą się przestępczością. Wszechpotężne organizacje przestępcze paraliżują życie miasta. Na czele największej z nich stoi człowiek nazywany "Bogiem". Wszelkie próby wyeliminowania go kończą się niepowodzeniem. Wtedy do akcji wkracza młody policjant - detektyw Cole, który podejmuje się wniknięcia w strukturę gangu "Boga". Gdy udaje mu się znaleźć w jego najbliższym otoczeniu, zaczyna tracić kontakt ze swoim dawnym światem. Przełożeni Cole'a zaczynają podejrzewać, że zamierza on przejść na drugą stronę...
Stewardessa przyłapana na nielegalnym przewożeniu pieniędzy z Meksyku do Los Angeles rozpoczyna grę między agentami FBI a handlarzem broni, dla którego pracowała.
Ziemię otaczają latające spodki Marsjan. Pojawienie się kosmitów wpłynie na każdego: od prezydenta Stanów Zjednoczonych po nieśmiałego nastolatka i jego babcię.
Prezydent USA zleca byłemu komandosowi odzyskanie broni satelitarnej z rąk bezwzględnego przestępcy. W tym celu Snake udaje się do będącego gigantycznym więzieniem Los Angeles.
Roboty sobowtóry wysłane z przyszłości zabijają Billa i Teda, aby zmienić przyszłość i nie dopuścić do stworzenia ich muzyki. Przyjaciele trafiają do piekła, ale spotykają tam Śmierć, który zgadza się z nimi zagrać o ich życie. Przegrywa coś około 6 razy, w tym w statki. Zgodnie z umową prowadzi ich do nieba, gdzie Bóg daje im do pomocy największego wynalazcę wszechświata - Wporzo. Z jego pomocą Bill i Ted konstruują dobre roboty, które pokonują złe. Szybka podróż w czasie na naukę gry i zespół Dzikie Ogiery wysyła swoje przesłanie w świat.
Przedstawiciel taniego kina exploitation. Podczas pobytu w Ameryce Południowej, młoda Terry zostaje wplątana w napad na klub i niesłusznie osadzona w obozie pracy mieszczącym się w dżungli. Jak się szybko okazuje nie panują tam żadne prawa, a więźniarki bywają równie sadystyczne co strażnicy.