Wystąpił w następujących reklamach:
- 2008 r. - kampania społeczna pt. "Kocham. Nie biję", kampania społeczna zachęcająca do przekazania 1% podatku dla Krajowego Centrum Kompetencji, odzież marki Cottonfield;
- 2009 r. - kampania reklamowa usług telekomunikacyjnych Netia;
- 2012 - 2019 r. - Eurobank;
- 2013 r. - sieć sklepów obuwniczych CCC;
- 2016 r. - kampania reklamowa Play;
- 2023 r. - kampania reklamowa Santander Bank Polska.
W 1995 roku skończył studia w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej (obecnie Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza) w Warszawie (Polska). Wraz z dyplomem otrzymał nagrodę dla najlepszego studenta od fundacji Artyści dla Artystów.
W 2014 roku został uhonorowany srebrnym Medalem "Zasłużony Kulturze Gloria Artis".
Jest absolwentem Amerykańskiej Akademii Teatralnej w Londynie.