Zaskakujące, że na forum tego twórcy nie ma ani jednego tematu, chyba że czegoś nie pokazuje. Wpisujcie swoje propozycje...
1. Opowieść o Palm Beach - 7,5/10
2. Witajcie bohatera-zdobywcę - 7/10
3. Lady Eve - 7/10
4. Nieszczerze oddana - 7/10
5. Podróże Sullivana - 6,5/10
6. Cud w Morgan's Creek - 6,5/10
7. Boże Narodzenie w lipcu - 6,5/10
8. Wielki McGinty - 6/10
O, witam. Ostatnio jak tu zaglądałem, to jeszcze nie było żadnego tematu z trzy tygodnie temu? Do końca roku zrobię sobie przegląd tego reżysera i wrócę tu ze swoim topem. Póki co za mną trzy filmy i "Podróż..." na pierwszym miejscu.
1. Podróże Sullivana
2. Lady Eve
3. Boże Narodzenie w lipcu
4. Witajcie bohatera-zdobywcę
5. Cud w Morgan's Creek
6. Nieszczerze oddana
7. Wielki McGinty
8. Opowieść o Palm Beach
9. Piękna blondynka z Bashful Bend