Jakie filmy Quentina uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. My Best Friend's Birthday
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
1. Pulp fiction - 9
2. Django - 8
3. Kill Bill - 8
4. Jackie Brown - 7
5. Kill Bill II - 7
6. Wściekłe Psy - 7
7. Bękarty wojny - 6
8. Cztery pokoje - 6
9. Grindhouse - 3
1. Pulp Fiction.
2. Kill Bill.
3. Django.
4. i 5. cała reszta
Ranking nie licząc Sin City, inaczej ten film na pierwszym :)
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Wściekłe Psy - 8/10
3. Jackie Brown - 8/10
4. Kill Bill vol. 2 - 8/10
5. Kill Bill vol. 1 - 8/10
6. Bękarty Wojny - 7/10
7. Death Proof - 7/10
8. Django - 4/10
1. Pulp Fiction
2. Bękarty Wojny
3. Jackie Brown
4. Death Prooth
5. Wściekłe Psy
1. Wściekłe psy.
2. Pulp Fiction, Kill Bill 1 & 2 .
3. Bękarty Wojny.
4. Jackie Brown.
5. Urodziny mojego najlepszego przyjaciela.
1. Wściekłe psy - 9
2. Pulp Fiction - 9
3. Kill Bill 1 - 9
4. Bękarty wojny - 9
5. Grindhouse: Death Proof - 8
6. Jackie Brown - 8
7. Django - 8
8. Kill Bill 2 - 7
obejrzałeś: 14 tytułów średnia ocena: 8,7
1. Pulp Fiction 10/10
2. Wściekłe Psy 10/10
3. Django 10/10
4. Bękarty Wojny 10/10
5. Sin City 10/10
6. Kill Bill 2 9/10
7. Kill Bill 8/10
8. Cztery Pokoje 8/10 (segment tarantino 10/10 ale pozostałe gorsze .)
9. Grindhouse : Death Proof 8/10
10. Jackie Brown 6/10
1. Django
2. Pulp Fiction
3. Bekarty Wojny
4. Wściekłe Psy
5. Kill Bill vol 1
Gdyby liczyć Sin City, które powstało w kooperacji z Millerem i Rodriguezem dałbym mu 2. miejsce :)
1. Pulp fiction 10/10
2. Django - 9/10
3. Bękarty wojny - 9/10
4. Wściekłe psy - 8/10
5. Kill Bill 2 - 8/10
6. Kill Bill - 8/10
7. Jackie Brown - 8/10
8. Death Proof - 7/10
9. Cztery pokoje ("The Man from Hollywood") - 6/10 (cały film 2/10)
1. Pulp Fiction - 9/10
2. Django - 8/10
3. Bękarty Wojny - 8/10
4. Sin City - 7/10
5. Grindhouse - 6/10
1.Kill Bill 10/10
2.Pulp fiction 10/10
3.Wściekłe Psy 9/10
4.Bękarty Wojny 9/10
5.Django 9/10
Dla mnie i tak każdy film Tarantino jest świetny , więc nie ma co sugerować się kolejnością :)
1. PULP FICTION 10
2. WŚCIEKŁE PSY 9
3. BĘKARTY WOJNY 9
4. GRINDHOUSE : DEATH PROOF 9
5. SIN CITY - MIASTO GRZECHU 9
6. KILL BILL 8
7. KILL BILL II 8
8. CZTERY POKOJE 8
9. JACKIE BROWN 8
10. DJANGO 6
weryfikacja:
pulp fiction 9
Reservoir Dogs 9
Inglourious Basterds 9
Sin City 8
Death Proof 8
Kill Bill: Vol. 1 8
Kill Bill: Vol. 2 8
Four Rooms 8
Jackie Brown 7
Django Unchained 6
Mogę wiedzieć gdzie widziałeś urodziny mojego najlepszego kumpla? Bo wg źródeł ten film nigdy nie był wydany bo splonela taasma filmowa...
Jak się dobrze poszuka, to się znajdzie. Są dostępne 36 minut tegoż filmu, które urywają się nagle. Film w założeniu miał być dłuższy, ale nie jest z wymienionego przez Ciebie wyżej powodu.
No ja wiem że się taśmą spaliła bo tak jest napisane jak się szuka w necie info o QT ... Po prostu chciał być na siłę oryginalny i tyle...
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Wściekłe psy - 9/10
3. Django - 9/10
4. Bękarty wojny - 8/10
5. Kill Bill: Vol. 1 - 8/10
6. Kill Bill: Vol. 2 - 8/10
7. Jackie Brown - 7/10
8. Grindhouse: Death Proof - 6/10
1. Bękarty wojny 9/10
2. Wściekłe psy 9/10
3. Kill Bill 2 9/10
4. Django 8/10
5. Pulp Fiction 8/10
6. Kill Bill 8/10
7. Jackie Brown 8/10
8. Death Proof 6/10
5. Kill Bill vol.1 6/10
4. Pulp Fiction 8/10
3. Bękarty Wojny 9/10
2. Django 10/10
1. Wściekłe Psy 10/10
1. Kill Bill vol.1
2. Wściekłe psy
3. Bękarty wojny
4. Pulp Fiction
5. Django
Nie widziałem Jackie Brown oraz Grindhouse.
1. Pulp Fiction 9+/10
2. Bękarty wojny 8+/10 (do powtórki!)
3. Wściekłe psy 7+/10
4. Jackie Brown 7/10
5. The hateful eight 6/10
6. Kill Bill 2 6/10
7. Kill Bill 5/10
8. Django 5/10
1. Pulp Fiction 9/10
2. Inglourious Basterds 9/10
3. Reservoir Dogs 9/10
4. Death Proof 8/10
5. Kill Bill 7/10
6. Django 7/10
7. Jackie Brown 7/10
8. The Hateful Eight 5/10
Ostatecznie i nieodwołalnie:
1. Pulp Fiction
2. Kill Bill (1 i 2)
3. Wściekłe psy
4. Death Proof
5. Bękarty wojny
6. Jackie Brown
7. Django
8. Nienawistna ósemka
1. Django Unchained (8/10)
2. The Hateful Eight (8/10)
3. Pulp Fiction (8/10)
4. Death Proof (8/10)
5. Kill Bill (7/10)
6. Inglourious Basterds (6/10)
7. Jackie Brown (5/10)
8. Reservoir Dogs (1/10)
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
.
...długo długo nic...
.
3. Bękarty Wojny, Django itp
.
...długo długo nic...
.
4. Kill Bill
1.Pulp Fiction(1994)-9,5/0
2.Wściekłe psy(1992)9,5/10
3.Kill Bill 2(2004)-8/10
4.Bękarty Wojny(2009)-7,5/10
5.Kill Bill(2003)-7/10
6.Nienawistna Ósemka(2015)-6,5/10
7.Django(2012)-6/10
8.Grindhouse: Death Proof(2007)-6/10
1. Pulp Fiction
2. Kill Bill
3. Bękarty Wojny
4. Django
5. Kill Bill 2
6. Wściekłe psy
7. Nienawistna Ósemka
8. Jackie Brown
9. Grindhouse: Death Proof
1. Kill Bill
2. Pulp Fiction
3. Hateful Eight
4. Reservoir Dogs
5. Jackie Brown
6. Inglorious Basterds
7. Django
8. Death Proof