temat już tradycyjny
3 i tylko 3 filmy,krótko i na temat bez argumentacji przedstawiajcie tu swoje subiektywne zdanie
(mam prośbe by wypowidały się tu osoby które widziały przynajmniej 5 filmów tego reżysera bo inaczej to będzie pozbawione sensu)
1. Śmierć i dziewczyna 10/10
2. Lokator 10/10
3. Dziecko Rosemary 10/10
p.s Widzialem wszystko prócz "Co?" i "Trageedii Makbeta"
Polański - mój absolutnie ulubiony reżyser. Autor czterech arcydzieł (Wstręt, Chinatown, Lokator, Pianista) i czterech prawie arcydzieł (Nóż w wodzie, Matnia, Dziecko Rosemary, Śmierć i dziewczyna). Reszta filmów też trzyma poziom. Dawno nie czekałem tak na żaden film jak na ten najbliższy o ghost-writerze brytyjskiego premiera. Mam nadzieję, że realizacja dojdzie do skutku bez problemów. I moja trójka:
1. Wstręt
2. Chinatown
3. Pianista
naprawde uwazasz,ze 'Śmierć i dziewczyna' jest arcydzielem?
moja lista:
1.'Wstret'
2.'Noz w wodzie'
3.'Dziecko Rosemary'
pozdrawiam
ja z kolei arcydzielem nie nazwalbym Wstrętu, bardzo dobry film, nic mu nie brakuje, ale do arcydzieła trzeba czegoś więcej (moim zdaniem oczywiście)
to tylko udowadnia jak wielkim reżyserem jest polański - robi tak różnorakie filmy że potrafi trafić w każdego
Krótkie podsumowanie Waszych typów:
1 Dziecko Resemary
2 Lokator
3 Chinatown/Wstręt
4 Pianista
5 Gorzkie Gody
6 Matnia
7 Śmierć i dziewczyna
8 Frantic.
1. Nóż w Wodzie
2. Cul De Sac (Matnia)
3. Bitter Moon (Gorzkie Gody)
Dlaczego tylko trzy?
Dyabelnie trudny wybór ...
1.pianista
2.chinatown
3 dziewiąte wrota /wiem wiem ale mam słabość do tego filmu mi sie podobał miałem problem ale jednak wybrałem go bo do powyższych filmów to żadnych zastrzeżeń nie mam
Mmmmmmmm....
1. Nieustraszeni pogromcy wampirów
2. Chinatown
3. Lampa (liczą się te pierwsze etiudy? jeśli nie to Matnia)
PS Nie widziałam ,,Tragedii Makbeta'', ,,Noża w wodzie'' i ,,Najpiękniejszych oszustw świata''
Właśnie tak, moim zdaniem to naprawdę dobry film. Trwa kilka minut, a każda znich jest mistrzostwem. (Dla mnie.)
pozdrawiam
1.Pianista
2. Lokator
3. Dziecko Rosemary .............
ech, czy trójka jest liczba szczególną ... ??? (strasznie ogranicza)
1. Chinatown
2. Pianista
mam problem z trzecim dawno nie widziałem ''Matni'' i ''Wstrętu'' niech będzie
3.Dziecko Rosemary
uwielbiam wszystkie jego film, Mistrz!
Nic nie pisze, że chodzi o pełnometrażówki, więc poprawka:
1.Gdy spadają anioły
2.Nieustraszeni zabójcy wampirów
3. Nóż w wodzie
1.Dziewiąte wrota (i to wcale nie dla tego, że główną rolę gra Johnny Depp-choć może dlatego?).
2.Lokator.
3.Pianista.
Przepraszam za jeden komentarz, bo przecież miało być bez komentarzu, ale nie mogłam się oprzeć skomentowania komentarzem...
Dziękuję.Do widzenia.
Na pewno "Nóż w wodzie"
Na pewno "Wstręt"
Na pewno "Matnia"
Na pewno "Dziecko Rosemary"
Na pewno "Lokator"
Można by jeszcze dorzucić "Chinatown".