1 Sekret Laury 2004 r
2 Paulina 1998 r
3 María Celeste 1994 r
4 Twarz Analiji 2008 r
Kiedyś to były rewelacyjne telenowele i wielka szkoda, że nikt ich nie powtarza ;( Moje ukochane telenowele:
1. "Paulina" zdecydowanie nr 1 u mnie... i nic się nie zmieni (bardzo boleje, że TVN ponownie jej nie powtórzył, po ogromnej popularności jaką przyniosła im ta meksykańska telenowela, to żadna inna... I po mimo niezliczonych prośb od widzów, od lat, którzy prosili i proszą. :/)
2. "Manuela" (dość słabo pamiętam i chętnie obejrzałabym jeszcze raz)
3. "Esmeradla",
4 "Christal" (też bardzo słabo pamiętam... Późniejsza wersja telenoweli "Cristina". Ale "Christal" wydaje mnie się, że była lepsza, niż późniejsza "Christina"?
5. "Serce Clarity",
6. "Rosalinda",
7. "Angela",
8."Paloma",
9. "Luz Maria",
10. "Maria Celeste",
11. "Maria" (bardzo słabo ją pamiętam, wiem, że grała Gracia Colmenares)
A moje to:
1. Zbuntowani
2. Daniela i przyjaciele
3. Serce Clarity
4. Luz Maria
5. Zbuntowany Anioł
6.Mała księżniczka
SEKRET LAURY :] - Uważam Ze Ta Telenowela Tesz Była Niebanalna :]
To Pierwsza Telenowela Która Mi Sie Spodobała Od 6 Lat Po "PAULINIE", Poza Tym Ze Swietna Gra Aktorów To Jeszcze Niezwykła Telenowela Bo Traktująca o Jakże Poważnych Sprawach w Dzisiejszym Złym Swiecie Sekt i Satanistów.
Oby Więcej Takich Telenowel z Przesłaniem...:]
No i Jeszcze Musze Tu Wspomniec o Cudownej i Zdolnej Leonorze Balcarce Ma Powalającą Zupełnie Urode!:>
"Cud miłości" to dla mnie teraz najlepsza telenowela, szkoda że nie ma wszystkich odcinków na Chomiku, trzeba uzbroić się w cierpliwość :-)