Która nowelka z wymienionego wyżej zbioru najbardziej przypadła wam do gustu? Mi zdecydowanie ,,Zdolny uczeń'', o którym ogólnie jakoś cicho. ,,Skazani..'' też chyba nie ustępowali filmowej wersji.
Jak dla mnie to "Metoda oddychania" była najlepsza z tego zbioru, ale reszta oczywiście również jest świetna.