dawajcie swoje propozycje...
Moje TOP 10:
1. Skazani na Shawshank
2. Lśnienie
3. To (2017)
4. Zielona mila
5. Misery
6. Carrie (1976)
7. Kraina wiecznego szczęścia
8. Stań przy mnie
9. Uciekinier
10. Sekretne okno
" Przyjaciele... Przyjaciele ciągną cię w dół. Nie wiedziałeś o tym? Twoi przyjaciele. Są jak tonący, którzy łapią cię za nogi. Nie możesz ich ocalić. Możesz tylko utonąć razem z nimi. "
- Stephen King, "Ciało"
Oglądałem sporo filmów na podstawie jego twórczości i muszę stwierdzić, że ta twórczość jest po prostu słaba.