"W tej chwili... wspinam się... na wyżyny własnego masochizmu." - Bill
1. Nico - 8/10
2. Krytyczna decyzja - 8/10
3. Szukając sprawiedliwości - 8/10
4. Machete - 7/10
5. Wygrać ze śmiercią - 7/10
6. Wybraniec śmierci - 7/10
7. Liberator - 7/10
8. Nieuchwytny 7/10
9. Liberator 2 - 6/10
10. W morzu ognia - 5/10
11. Mroczna dzielnica - 5/10
12. Wpół do śmierci - 5/10
13. Na zabójczej ziemi - 4/10
Teraz już cytując poetę Billa moje wyżyny zostały osiągnięte
14. Prowokacja - 2/10
15. W stronę słońca - 2/10
16. Sprawiedliwość ulicy - 2/10
17. Protektor - 2/10
18. Żądza śmierci - 2/10
19. Nieobliczalny -2/ 10
20. Najemnik - 2/10
21. Bestia - 2/10
22. Poza zasięgiem - 2/10
23. W odwecie za śmierć -1/10
24. Niebezpieczny człowiek - 1/10
25. Patriota - 1/10
26. Terrorysta - 1/10
27. Zabójczy cel - 1/10
28. Gra o życie - 1/10
29. Szalony lot -1/10
30. Zatopieni - 1/10
31. Czarny świt - 1/10
32. Cudzoziemiec - 1/10
33. Czas zemsty - 1/10
34. Siła rażenia - 1/10
35. Naprzeciw ciemności - 1/10
Bonus
Wiadomości bez cenzury - 5/10
Mój olbrzym - 5/10
Co tu dużo mówić, umrę jak nie zobaczę "Clementine" :)
1. Under Siege
2. Nico - Above The Law
3. Executive Decision
4. Under Siege 2
5. Hard To Kill
Reszta jego filmów jest nie warta uwagi włącznie z przereklamowanym Szukając sprawiedliwości. W zasadzie trzy filmy po Nico to jakieś jego nieformalne sequele ale tylko Hard To Kill jakoś się dobrze trawi. Out For Justice zgrywa jakiś poważny dramat policyjno-obyczajowy a przecież to tylko głupia rozrywka z pretekstową historyjką.
Aktualizacja:
1. Liberator
2. Nico
3. Krytyczna decyzja
4. Nieuchwytny
5. Wygrać ze śmiercią
6. Liberator 2
7. Mroczna dzielnica
8. Wybraniec śmierci
9. W morzu ognia
10. Szukając sprawiedliwości
11. Wpół do śmierci
12. Na zabójczej ziemi
Tak do Mrocznej dzielnicy jego filmy dają rady ( i to bodaj najlepszy film Bartkowiaka ). Potem naprawdę średniaki i gorzej. Obejrzałem więcej filmów Seagala i można dopisać ze dwa jeszcze jako udane. Ale to 6, 7 filmów, nie więcej.
1. Liberator - 7/10
2. Nico - 7/10
3. Krytyczna decyzja - 7/10
Niewątpliwe podium Seagala
4. Nieuchwytny - 6/10
5. Wygrać ze śmiercią - 6/10
6. Liberator 2 - 6/10
7. Mroczna dzielnica - 6/10
Mroczna dzielnica rzutem na taśmę dostała szóstkę bo kolejne filmy są od niej nieco słabsze
8. Wybraniec śmierci - 5/10
9. W morzu ognia - 5/10
10. Szukając sprawiedliwości - 5/10
Nie wiem co ludzie widzą w tym przeciętniaku "Out For Justice" - zupełnie nic specjalnego
11. Wpół do śmierci - 4/10
12. Na zabójczej ziemi 4/10