Tomasz Schimscheiner

6,6
2 836 ocen gry aktorskiej
W 1989 roku ukończył Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Polska).
Wystąpił w następujących reklamach:
- 2017 r. - kampania społeczno-konsumencka firmy Wawel pt. "Serce rośnie" (wraz z Ewą Błaszczyk, ks. Jackiem Stryczkiem, Janem Melą i Anną Dymną);
- 2018 r. - Wydawnictwo Literackie.
Poza czynnym wykonywaniem zawodu aktora zajmuje się warm-upperingiem (rozgrzewaniem, animacją widowni).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones