Vanessa Hudgens

Vanessa Anne Hudgens

7,4
13 161 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Vanessa Hudgens

Ta dziewczyna jest super ładniejszej nie widziałem

adamus_95

to ty chlopie slepy jestes.. moze okularki?

guga_buzka

oj dziewczynko zazdrość ze traka piękna dziewczyna est z takim fajnym chlopakiem. Zacovi dajesz 10 a jej 1, typowa zazdrosc jej chlopaka i jej urody.

Krzysiek_zks

Dziewczyno ty masz obsesje na jej punkcie, coś tam w jakimś wątku wspominałaś ze powtarza sie gadka o zazdrości ale to prawda, po wszystkich przeczytanych wypowiedziach stwierdzam (a mam prawo jestem studentem psychologii na II roku) że jesteś zazdrosna, widziałem jej filmy(większość) i pomono jej młodego wieku jest dobrą aktorką i bardzo ładna. Za pare lat bedzie jeszcze lepsza aktorka a juz jest super!!!

Krzysiek_zks

taak bardzo jej zazdroszcze!
nie sorry nie jestem fanka zaca i na pewno jej jego nie zazdroszcze!
choc z jednej str to przykre ze jest z taka łajzą
dla mnie to idiotka ktora mysli tylko o zakupach i poprawianiu makijazu! ciagle robi slodkie minki i mysli ze jest jakas boskoscia! nie znosze jej! rosnie kolejna pusta amerykanska laleczka!

guga_buzka

Po twojej wypowiedzi już wszystko wiadomo jakim jesteś bufonem zazdroszczącym tej osobie której się powiedzie. Nigdy nie bedziesz w 1% taka jak ona. Co ty mozesz o niej wiedziec jak ona nie wiem o istnieniu takiej nieudacznicy jak ty.

Bez odbioru!!!

Krzysiek_zks

ooo a Krzysiu jak zawsze wszytskim wmawia, że każdy wszystkim zazdrości..Może to ty masz problem z zazdrością co? Masz jakieś bolesne doświadczenia, to napisz ...postaram się Ciebie zroumieć...Małe pytanko no jakiej jeszcze stronie wmawiasz innym, że ludzie zazdroszczą sławnym? Bo teraz wiem, że na stronie Vanessy Hudgens i Dody...
I nie nazywaj kogoś nieudacznicą jak tej osoby nie znasz tak? Może po Tobie zaczniemy jeździć co? Żal mi Ciebie..

wiola_0708

O znalazła sie wielka znawczyni aktorstwa co tej aktorce dała ocenę 1. To wszystko wyjaśnia.