Piszcie wqasze propozycje i oceny filmów.
Moja propozycja taka:
1."Psy";
2."Glina";
3."Kroll";
4."Psy 2";
5."Słodko-gorzki";
6."Reich"(pod względem montazu to jest najlepszy);
7."Demony wojny wg. Goi";
8."Operacja Samum";
Ogólnie rezyser który powinien byc stawiany w równym rzędzie z najlepszymi w naszym kraju a jakos o nim zapomniano, juz nie wspomne o ocenie na tej stronie bo musiałbym urzyc słów za które by zablokowali mój wpis ;)
Władysław Pasikowski:
1. Jack Strong - 7/10
2. Psy - 7/10
3. Demony wojny wg Goi - 6/10
4. Psy II - 4/10
5. Kroll - 4/10
6. Słodko gorzki - 4/10
7. Pokłosie - 4-/10
8. Operacja Samum - 2+/10
9. Reich - 2/10
+ Glina - 8/10
10-letnia przerwa dobrze zrobiła Pasikowskiemu. Jego najnowsze filmy - pozostawiające niesmak pod względem treści, w moim przekonaniu głęboko nieprawdziwej, żeby nie rzecz antypolskiej, "Pokłosie" oraz dobry "Jack Strong" to filmy technicznie całkiem niezłe [szczególnie ten drugi, bo jeśli chodzi o pierwszy to jest się do czego przyczepić]. Poza tym kultowe "Psy" i wspaniały serial "Glina" z nieprawdopodobną rolą Radziwiłowicza.
Jego wcześniejsze filmy to albo nie najgorsze rzemiosło ["Demony wojny wg Goi" - niezbyt odważne, ale sprawne kino wojenne], albo filmy, łagodnie mówiąc, nieudane. Można jeszcze bronić "Słodko gorzkiego" - mającego dość ciekawą warstwę treściową, zresztą kino młodzieżowe w III RP to rzadkość - stąd moja w miarę łaskawa ocena dla tego kiepsko wyreżyserowanego gniota. Reszta to chłam - "Operacja Samum" - koszmarne, fatalnie wykonane kino sensacyjne [i ten Bregović kasujący po raz dwudziesty pieniądze za te same utwory budzi mój niesmak...]. "Reich" to knot, który można położyć na tej samej półce co np. "Wirus" Kidawy-Błońskiego, czy dyptyk Żamojdy - "Młode wilki".
Pasikowski to twórca z raczej przeciętnym dorobkiem artystycznym. Jego cechą charakterystyczną jest zupełny brak umiejętności odpowiedniego "prowadzenia" aktorów. Ocena calościowa - 5/10
1. Psy
2. Glina - najlepszy serial kryminalny wszechczasów (kiedy 3 część, Władek!!!!!!!!!!!???????)
3. Kroll
4. Demony wojny wg Goi
5. Psy II
6. Operacja Samum
7. Pokłosie
8. Jack Strong
9. Reich
10. Słodko-Gorzki
I tyle w tym temacie...
1. Psy
2. Kroll
3. Demony wojny wg Goi
4. Jack Strong
5. Psy 2. Ostatnia krew
6. Operacja Samum
Reszty póki co nie oglądałem.
1. Psy 9/10
2. Pokłosie 8/10
3. Psy 2 8/10
4. Operacja Samum 7/10
5. Demony wojny wg. Goi 7/10
6. Jack Strong 7/10
7. Kroll 6/10
8. Reich 6/10
9. Słodko-gorzki 4/10
1. Psy
2. Jack Strong
3. Kroll
4. Pokłosie
5. Psy 2
6. Demony wojny
7. Operacja Samum
8. Słodko - gorzki
9. Reich
1. Psy
2. Kroll
3. Pokłosie
4. Jack Strong
5. Psy 2
6. Demony wojny wg Goi
7. Operacja Samum
8. Słodko-gorzki
1. Jack Strong 9/10
2. Psy 8/10
3. Demony Wojny wg Goi 7/10
4. Psy II Ostatnia Krew 7/10
5. Kroll 6/10
6. Operacja Samum 6/10
7. Reich 6/10
8. Pokłosie 5/10
1 Psy 2
2 Psy
3 Słodko-gorzki
4 Reich
5 Kroll
6 Demony wojny wg. Goi
7 Jack Strong
8 Pokłosie
9 Operacja Samum
1. Psy
2. Glina
3. Psy 2
4. Reich
5. Pitbull: Ostatni Pies
6. Kroll
7. Jack Strong
8. Pokłosie
9. Demony wojny wg. Goi
10. Operacja Samum