Program Twoja.TV

Twoja.TV
06:00

Twój muzyczny poranek

Magazyn

program muzyczny
10:00

Twoi lokalni

Magazyn

program publicystyczny
11:00

Twoja praca domowa

Rozrywka

program rozrywkowy
14:00

Twoje smaki

Magazyn

magazyn kulinarny
17:00

Twoi lokalni

Magazyn

program publicystyczny
19:00

Twoje muzyczne odkrycia

Magazyn

program muzyczny
23:00

Twoje pranki

Rozrywka

program rozrywkowy
00:00

Twój Hyde Park

Inne

programy powtórkowe

Opis kanału

Twoja.TV, znana również jako Twoja Telewizja Kablowa (TTK), to polska stacja telewizyjna z długą historią rozwoju w sektorze lokalnej telewizji kablowej. Jej początki sięgają 1989 roku, kiedy to w Tarnowie rozpoczęto nadawanie, wyznaczając początek ewolucji w kierunku nowoczesnej platformy medialnej. Dziś jest to dynamicznie rozwijający się kanał, który aktywnie angażuje swoich widzów w kształtowanie oferty programowej.

Historia Twoja.TV
Twoja.TV rozpoczęła swoją działalność w 1989 roku w Tarnowie jako Tarnowska Telewizja Kablowa (TTK), inicjując erę lokalnych sieci telewizji kablowej w Polsce. Pierwsze transmisje realizowano z niewielkiego studia przy ulicy Monte Cassino, skupiając się na programach lokalnych. W 1993 roku nastąpiła przeprowadzka do większego obiektu przy ulicy Granicznej w Tarnowie, co pozwoliło na dalszy rozwój produkcji.

Dwa lata później, w 1994 roku, sieć rozszerzyła swoją działalność na Dębicę, a następnie przejęła inne lokalne firmy i budowała nowe sieci kablowe w regionie. Ta ekspansja skutkowała zmianą nazwy na Małopolska Telewizja Kablowa (MTK). MTK była pionierem w wykorzystaniu światłowodów PKP do dostarczania usług telewizyjnych i programów lokalnych w wielu miastach południowej Polski. Mimo zmian nazwy i rozwoju technologicznego, lokalny program wciąż funkcjonował pod skrótem TTK, ewoluując do postaci znanej dziś jako Twoja Telewizja Kablowa, co jest bezpośrednio powiązane z marką Twoja.TV.

Profil programowy i ramówka
Profil programowy Twoja.TV charakteryzuje się dynamiczną ramówką, układaną w blokach na żywo, z dużym naciskiem na programy rozrywkowe, kulinarne i publicystyczne. Kanał główny cechuje unikalny model tworzenia playlisty, oparty na ocenach widzów i częstotliwości emisji danych materiałów. Widzowie mają możliwość zgłaszania własnych produkcji, które po uzyskaniu pozytywnych ocen mogą trafić do ogólnopolskiej emisji, co daje im realny wpływ na kształtowanie oferty.