Orientuje się ktoś czy powstanie 5 sezon? Szukam jakichkolwiek informacji i nie mogę nic znaleźć...
Ciagle czekamy, ABC musi oglosic czy AoS dostana kolejny sezon do 15 maja. Jak bedzie cos wiadomo to zrobie post bo duzo osob sie pytalo.
Sezon 3 odcinek 1 - 1.72... odcinek ostatni 1.03 - spadek oglądalności o ok 2 mln widzów.
Sezon 4 odcinek 1 - 1.11 ... odcinek ostatni 0.65 - spadek oglądalności o ok 1,3 mln widzów... największy spadek był przy 10 odcinku.
Biorąc pod uwagę statystyki i 19 miejsce w ratingu AoS, niestety martwię się że mogą anulować serial;/ Z drugiej jednak strony, jest to serial dla "wybranych", fanów biorąc to pod uwagę, nie jest źle :) Nie znam się na tym, widzę tylko cyferki które, teoretycznie, źle wyglądają... śledzę newsy Marvela...Mam nawet datę premiery 5 sezonu - 26 września 2017. Nie od ABC, więc nie traktuję jej poważnie :)
Ludzie pracujacy przy serialu- showrunner, szef Marvel TV i szef od efektow specjalnych oraz ktos tam wazny z zarzadu ABC wypowiadaja sie pozytywnie o przyszlosci serialu, chociaz zaden nie potwierdzil 5 sezonu. 4 sezon troche ciezko porownac do 2 i 3 sezonu przez godzine emisji (1 sezon o 20, 2 i 3 sezon o 21, a 4 sezon o 22), w USA nazywaja to "death time slot" bo jeszcze zaden serial nie przetrwal tej pory emisji ale ABC jakis czas temu oglosili, ze AoS pobili rekord ogladalnosci z tym wszystkich seriali emitowanych o 22 wiec nadzieja jest. Pozostaje czekac, stacja musi oglosic czy serial dostanie kolejny sezon czy nie najpozniej w dniu 15 maja wiec final (16 maj) bedziemy ogladac juz znajac decyzje, oby byla pozytywna. ;)
Ta 21:00 to chyba od 10 odcinka 4 serii, bo w Polsce, do 9 odcinka miałem je ok 2:30, a od 10 odcinka 3:30 nad ranem. Liczę, bardzo liczę, na 5, 6, 7, 8, 9, 10.../ itd, sezon :)