Niemcy w tym roku wydały świetny 4 blocks teraz to a w Polsce jak w lesie. Jakieś 1983 czy slepnac od drewnianych świateł. Świetne trochę groteskowe ale w nie nachalny sposób. Wspaniały
Jakie 2 pozostałe tytuły masz na myśli mówiąc 4 blocks, bo domyślam się, ze oprócz berlińskich psów do czwórki zaliczasz również, Dark.
4 blocks to tytuł serialu.
Jak chcesz 4 świetny niemiecki serial, to polecam Babylon Berlin (rówieśnik Dark, z końcówki 2017 roku).
Ogólnie coraz więcej niemiecki produkcji do nas trafia i bardzo dobrze bo kino mają na najwyższym poziomie.
Tak, zgadza się tło historyczne i oparcie w prawdziwych technikach szpiegowskich. Podobnie jak w Zawód Amerykanin czy w Odpowiedniku. Tylko, że wszystkie te produkcje są dla mnie naiwne fabularnie i pełne uproszczeń, na które trzeba przymknąć oko. Klimat przygodówki też mnie uwiera. Z biegiem odcinków zaczyna to męczyć. Odpowiednik skończyłem tylko ze względu na kreację Simmonsa. Kolejne sezony tych produkcji odpuszczam. No, ale to są indywidualne odczucia i całe szczęście każdy z nas ma inny gust i próg bólu ;-)
No dużo racji masz. Odpowiednika jeszcze nie oglądałem (mam w planach), a Zawód Amerykanin porzuciłem po jednym sezonie. Za to Deutschland 83 naprawdę mi się podobał i nawet dzisiaj zacznę Deutschland 86 ;)
I to na szczęście dosyć przyjemne "otwarte drzwi", bo mogli zachować się chamsko jak niektórzy twórcy filmów i dać cliffhangera w najciekawszym i najważniejszym momencie.
Może po prostu szanuje swoje oczy i lubię oglądać produkcje z aktorami którzy nie ruszają się jak "żelbetonowy kloc"
Jeżeli od głównego bohatera ciekawsze są ujęcia niedokładnie ulepionej klasy premium poprzedniej generacji to z serialem jest ewidentnie coś nie tak
akurat co do głównego bohatera sie zgodzę ale to amator był- serial warto obejrzeć choćby tylko dla kultowej już powoli roli Frycza ! 1983 też można z przyjemnością obejrzeć -jak na Netflixa średniak jakich wiele ale chociaż swojski klimat i taki Więckiewicz czy Chyra nie odbiegają aktorsko od tych niemieckich bohaterów
He, he.... "Czy napiją się panowie wódeczki? Ale takiej zimnej, i gęstej, jak sok z pi.zdy. " To u nas. "Może poczęstują się panowie bakławą?" W domyśle, takiej słodkiej i ... To u nich.
@Serbinek26 Bajeczka mocno osadzone w filozofii hermetycznej, niemieckiej myśli filozoficznej i jungowskiej psychologii;) Tak na
pewno jest do dużo gorsze od kolejnego pseudo kryminału opartego na wielokrotnie przemielonych motywach.
Dark mi się też podoba ,szczególnie pierwszy sezon co nie zmienia faktu że to bajka -bardziej mroczna niż klimatyczne Stranger Things ale jednak bajka)
Serio...9 ? Tylko o 1 gorsze wg ciebie od Ratatuj i równe Autom 3 ? :D Ślepnąc od świateł drewniane...
Po prostu poprawny i trochę naiwny z główną postacią wzorowaną na "The Wire". Pomijam absurdy typu Turek - szarmancki podrywacz i nawrócona Cichodajka - gamerka...
Chryste jakie to solidnie średnie !
PS "nienachalny" razem ;) Szanuj oczy ;)