PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=500917}

Białe kołnierzyki

White Collar
7,9 33 417
ocen
7,9 10 1 33417
4,5 4
oceny krytyków
Białe kołnierzyki
powrót do forum serialu Białe kołnierzyki

Pytanie do kobiet

ocenił(a) serial na 8

Kto według was jest bardziej przystojny Neal czy Peter. Nie znam się na męskiej urodzie ale Neal jest bardziej Kenowaty (w złym tego słowa znaczeniu). Aczkolwiek w serialu sympatyczny gość.

bandolier

Według mnie zdecydowanie Neal, w serialu wygląda bosko a jak jeszcze dodać jego charakter i zachowanie to cudo po prostu ; )

użytkownik usunięty
bandolier

Neal, jakkolwiek według Ciebie byłby 'kenowaty' ;) Charakter, aparycja, no wsio. Zresztą nie wydaje mi się, żeby był 'kenowaty', bo Ken to ideał, a Nealowi chyba jednak do ideału trochę brakuje, i może całe szczęście. On jest przystojny także dzięki swojemu zachowaniu, chociaż to może brzmieć dziwnie ;p A Peter jest megasympatyczny i pewnie niektórym się bardziej podoba od Neala, to rzecz gustu.

ocenił(a) serial na 7

Wg mnie również Neal. :) I bynajmniej nie brzmi dziwnie, że zachowanie wpływa na taki pogląd. Charakter, charyzma, sposób bycia w istotny sposób wpływa na atrakcyjność człowieka. Neal ma punkty za powierzchowność i za osobowość.

ocenił(a) serial na 8
milkaway

A Mozie to pies?? Oszuścik jest bardzo sexy, Agencik ma sexowny umysł ale Mozie też jest czarujący. Z każdym z nich bym... no nie broniłabym się :)

Czokolino

Mozzie ma swój urok ;P

ocenił(a) serial na 9
bandolier

Zdecydowanie Neal! Jest niesamowicie uroczy i czarujacy i ma sexownie zabojczy usmiech. Yummy!!!!!!
Peter jest bardzo sympatyczny i mozna na nim polegac, ma zadatki na dobrego przyjaciela ktory nie opusci w potrzebie.

ocenił(a) serial na 9
binky

i potem kobiety płaczą, że facet to świnia ;) W ogóle nie zwracają uwagi na to, że Neal w każdym odcinku flirtuje z inną laską, że już sobie dup.czy praktycznie kilka miesięcy po śmierci jego "ukochanej". Ważne, że jest uroczy, lol :P