PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=176611}

Było sobie życie

Il Était une fois... la vie
7,8 31 840
ocen
7,8 10 1 31840
7,6 12
ocen krytyków
Było sobie życie
powrót do forum serialu Było sobie życie

Naprawdę świetny pomysł na serial dla dzieci...dzieki temu ze oglądałem go jako mały chłopiec było mi duzo łatwiej przyswoić sobie niektóre informacje z biologii.

ocenił(a) serial na 9
Draven_81

ja między innymi przez ten serial teraz jestem lekarzem - tak mnie zafascynowało, jak funkcjonuje ludzkie ciało :-)

użytkownik usunięty
kasiauek

Ja też :)

ocenił(a) serial na 9

Same here XD No prawie, jeszcze studiuję :)

ocenił(a) serial na 8
Draven_81

Ja też oglądałam to jako mała dziewczynka... Teraz jestem w klasie biol-chem, a moim marzeniem od małego dziecka jest zostać lekarzem :)

użytkownik usunięty
Draven_81

Ja się wyłamię: lekarzem nie jestem i nigdy nie będę. Natomiast przez piosenkę tytułową zawsze bardzo chciałam się nauczyć francuskiego i ta dam! ;)
Czyli korzyści z bajki osiągnąć można różnorakie :D

Draven_81

A ja dzisiaj patrząc jakie beznadziejne bajki ogląda mój brat na Cartoon Network puściłem to bratu bo akurat leciało na TVP 1 i trzeba przyznać że go to zainteresowało. (zdziwiłem się tylko że był znaczek od 7 lat)...

ocenił(a) serial na 9
Grabka23

chyba dla tego ten znaczek, że uważają iż młodsze dzieci nie zaczają o co chodzi bo raczej wulgaryzmów się tam nie dopatrzymy i strasznych scen przemocy :)

ocenił(a) serial na 9
Grabka23

Mój siostrzeniec ma 3 lata i zna ten serial na pamięć ;) Prosi o konkretne odcinki

Draven_81

Witam serdecznie wszystkich Filmwebowiczów,