wiara dawniej sie pasjonowała tym serialem bo nie było praktycznie nic innego w TV i nie wszyscy w owych czasach poiadali TV dla mnie ten serial to nic specjalnego! nie lubie go poprostu! i hyba nigdy nie polubie!
Mam takie samo zdanie, nigdy mnie ten serial nie interesował nawet jak nie było nic innego w TV, rodzice zawsze wołali mnie jak na wizji pojawiała się Pola Raksa to była dla mnie jedyna słodycz tego serialu.
Mylisz się, mylisz. Bardzo lubię ten serial i nie jestem emerytem ani ręcistom tylko jestem studentem. Nie pochodzę z komuszej rodziny, nie jestem posiadaczem lewicowych poglądów (a wręcz przeciwnie), a mimo wszystko lubię ten serial. To fajna bajka jest.
Równie dobrze można spytać, po co ty piszesz na tym forum. Forum na filmwebie jest chyba po to, aby wyrazić swoje zdanie, niekoniecznie pochlebne. Można krytyką kogoś ostrzec przed tą głupią, tanią, propagandową bajeczką. Mówiąc szczerze nawet rozumiem tych, którzy mają do niego sentyment, bo się na nim wychowali, ale jak ktoś teraz może się nim zacząć zachwycać nie wiem.
wogule zamknij pysk gnoju jak cos ci sie niepodoba to napisz najlepiej do rezysera tego serialu chociaz niewiem czy zyje ale oddaje mu hołd za ten serial tak samo jak aktorom
Raczej nie znasz się na klasykach filmowych skoro piszesz że "hyba nigdy go nie polubisz" i "nie podobał mi się ten serial" a ponad to masz problem z poprawnością ortograficzną języka polskiego... Więc lepiej nie komentuj filmu który dotyczy polskiej historii i od zawsze trafiał wprost do świadomości patriotycznej polaków. Mam madzieję, że zrozumiesz ale możesz ewentualnie zasiąść ze słownikiem nad tym co ci napisałam.