PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=725983}

Dark Matter

2015 - 2017
6,9 3,9 tys. ocen
6,9 10 1 3920
Dark Matter
powrót do forum serialu Dark Matter

Nie jestem ekspertem, ale logika podpowiada mi, że jeśli straci się pamięć, traci się też osobowość. Jedynka wspomniał, że Trójka zachował swoją... a co z resztą załogi? Np. Szóstka, niby miły gość, ale kartotekę ma. Czemu on nie zachował osobowości, bo zakładam, że miły nie był. Najbardziej wyróżniają się Czwórka i Szóstka, bo mają wyraźnie ukształtowane osobowości, praktycznie zgodne z ich kartoteką. Nie wiem, nie znam się, ale mniemam że grupa przestępców nie była by tak skora do współpracy, czy też do pomagania uciśnionym.

Bo czy nie jest tak, że gdy tracimy pamięć, gubimy swoją osobowość? Nie pamiętamy swoich ukochanych, więc ich nie kochamy. Nie pamiętamy wydarzeń, które ukształtowały naszą osobowość. Nie wiem, np. życie skopało nam dupsko, więc jesteśmy cyniczni. Tracimy pamięć, ale dalej jesteśmy cyniczni? Niech wypowie się znawca.

ocenił(a) serial na 6
Cecylio

Czy jesteś pewien, że obejrzałeś trzeci odcinek do końca? Ostatnia scena pokazuje że niekoniecznie jest tak jak wszyscy podejrzewają.

A co do samego zagadnienia utraty osobowosci a utraty pamięci to w sumie chciałbym usłyszeć opinię kogoś kto się tym bardziej interesuje, bo jest to dość ciekawe.

ocenił(a) serial na 10
sariusz

Ja obstawiam, że są klonami. Odpowiedzi pewnie są za tajemniczymi drzwiami.

Summer_Wine

Ostatnia scena to nie był przecież Jedynka, tylko jawnie ktoś inny - pewnie oryginał, idąc tokiem rozumowania Summer_Wine. Tylko czemu ktoś miałby posyłać grupkę klonów przestępców do pomocy/zniszczenia kolonii?

ocenił(a) serial na 10
Cecylio

No właśnie to wydaje się być głupie. Może oni byli w razie zastępstwa gdy ktoś z Rasa umrze? Tylko coś poszło nie tak i się wybudzili -.-. Jakieś to mega naciągane.

ocenił(a) serial na 4
Summer_Wine