Właśnie skończyłem oglądać 2 serię Dexa i rzeczywiście, serial baardzo dobry, ambitniejszy od PB, ale jednego nie zrozumialem (moze cos przeoczylem i proszę o sprostowanie), mianowicie śmieci Lily. Lila podpala swoje mieszkanie w Miami, myśli że zabiła dzieci i Dexa, po czym leci do Paryża. W Paryżu widzimy że zachowuje się jakby tu też miała ułożone życie i w ogóle - wchodzi do mieszkania, sprawdza pocztę (w tym pocztówkę z Miami ze zdjęciem Doaksa na odwrocie) a tu ni stąd, ni zowąd (w Paryżu) pojawia się Dexter, wbija w jej szyję strzykawkę i sparaliżowaną zabija. ... :/ Czyżby surrealizm w serialu twórców Priosn Break? Znak że Dexter usuwa Lilę na zawsze ze swojego umysłu?! O co chodzi? Z góry dzięki za wyjaśnienia i tak, wiem że jestem kompletnie zielony :)
P.S.: Pomijając to co napisałem wyżej to szkoda mi tej Lily - może ona naprawdę kochała tego Dexa, a on ją tak odrzucał...
Z tego co ja zrozumiałem, Dexter ma od końcówki 2 sezonu nowy kodeks - chyba ściślej związany z osobami, które zagrażają jego tajemnicy i wyborem tych osób (to już nie są przypadkowe postacie). Najpierw padło na Lilę - próbowała go zabić, zabiła Doakesa, manipulowała Dexterem - zasłużyła na śmierć. Odnalezienie jej przez kogoś, kto pracuje w laboratorium policyjnym i ma dostęp do baz danych (Dexter of course) nie jest też specjalnie trudne.
No może i tak, ale to nagłe i chwilowe przeniesienie akcji do innego kraju nie pasuje do schematu przeciętnego odcinka... A zresztą, nie warto się rozwodzić nad szczegółami, ważne że jasne są najważniejsze wątki, pozostaje nam czekać na 3 serię.
Tak jak powiedział Fixus. Prawdopodobnie chodziło o to ,że Lila zabiła Doaksa jakby nie patrzeć dobrego gliiniaża ( niewinną osobę )i za to musiała zginąć.