Witam poszukuję seriali które można obejrzeć i które są na poziomie.. do tej pory na moją listę seriali które trzeba obejrzeć w życiu trafili:
1. LOST
2. Dexter
3. Skazany na Śmierć
4. Breaking Bad
Od razu dodam że nie lubię seriali o trupach i sci-fi.
Czy możecie polecić mi równie dobre seriale jak wyżej?
Oglądam Detektyw i Intelligence zapomniałem dodać.
o House of cards nie słyszałem sprawdzę.
A co powiecie o Dr. House albo Mentaliście? dobre ?
Moim zdaniem Mentalista w porównaniu np do Dextera czy Breaking Bad jest słabszy i o wiele bardziej schematyczny. Historia (mam na myśli przeszłość i motywy głównego bohatera) bardzo ciekawa, ale schemat ich dochodzenia nudzi się po paru odcinkach, bardzp rzadko zdarza się coś, co ma wpływ na samych głównych bohaterów. Chociaż w sumie obejrzałam tylko jeden sezon, może potem serial się rozkręca ;p
Masz trochę racji, ale mnie "Mentalista" okrutnie wciągnął i uwielbiam ten serial, chociaż absolutnie ulubionym pozostaje "Dexter". Z polskich seriali polecam serdecznie "Watahę" - mega :)
Revenge (zemsta) myślę, że może Ci się spodobac. Oglądałam BrBa, Dextera i serio ten serial jest na podobnym poziomie...
Obowiązkowo The Wire. Polecam też Kompanię Braci i Shameless US. Nie tak dobre jak wymienione ale wciąż świetne to Suits i Californication.
ok mam już listę do obejrzenia:
Suits
Prawo Ulicy (the wire)
6 stóp pod ziemią
Mentalista
i może Dr House chociaż ten serial trzeba polubić..
Dr. House to serial bardzo dobry, chociaż nie każdemu się podoba... A od dr. Housa już blisko do Sherlocka :) Oba seriale świetne, zarówno pod względem wykonania jak i gry aktorskiej.
Oprócz tego polecam Hannibala
Podobnych nie ma, ale są na podobnym poziomie. Jeśli któryś z nich ominiesz, to będziesz żałował.
Kryminały: Homeland, Criminal Minds, http://www.filmweb.pl/serial/Homeland-2011-595358
http://www.filmweb.pl/serial/Zab%C3%B3jcze+umys%C5%82y-2005-220082
Akcja: Hunted, Sherlock http://www.filmweb.pl/serial/%C5%9Acigana-2012-637203
http://www.filmweb.pl/serial/Sherlock-2010-528992
Historyczne: Vikings, Downton Abbey http://www.filmweb.pl/serial/Wikingowie-2013-659055
http://www.filmweb.pl/serial/Downton+Abbey-2010-595770
Fantasy: Gra o Tron, http://www.filmweb.pl/serial/Gra+o+tron-2011-476848
Fantastyczny: 666 Park Avenue http://www.filmweb.pl/serial/666+Park+Avenue-2012-645413
Komediowy: IT Crowd http://www.filmweb.pl/serial/Technicy-magicy-2006-318471
Pozdrawiam.
"Upadek" świetny klimat i są psychole :) http://www.filmweb.pl/serial/The+Fall-2013-645514
Zaczęłam ogladac Breaking Bad i jak na razie mnie zawodzi.
Chyba już żaden serial o tej tematyce nie spodoba mi się tak jak Dexter.
Tematycznie raczej nie znajdziesz podobieństw, lecz warto dać BB szansę. Dexter był moim pierwszym serialem, więc mam do niego ogromny sentyment i dzięki niemu oglądam teraz inne seriale, ale tak jak Dexter miał słabsze momenty, tak Breaking Bad moim zdaniem ich nie ma. Serial pod każdym względem fantastyczny, każda, nawet drugoplanowa postać jest idealnie wykreowana i jest czemuś potrzebna. Fakt, że pierwszy sezon może nużyć, ale po obejrzeniu całości, nie mógłbym sobie go wyobrazić inaczej.
Spróbuj się przełamać, może Ci się uda :)
Warto. Szczególnie od 3 sezonu do końca. Akcja rozkręca się powoli, ale uwierz, że warto czekać do jej rozkręcenia :)
Homeland
Detektyw
Fargo
Six feet Under
No i za kilka dni startuje spin off Breaking Bad - Better Call Saul, miejmy nadzieję, że i tu Vince Gilligan nie zawiedzie.
Proszę nie odpisywać już, minął już ponad rok od mojego pytania. Oglądałem wszystkie wymienione przez was filmy :)
Jim Profit z 1996 - bohater najbardziej podobny do Dextera. Niestety serial miał tylko jeden sezon, bo w czasach gdy powstał tego rodzaju negatywny bohater nie mógł przebić się w telewizji.