http://pl.shvoong.com/entertainment/tv/2406415-killing/
Zapraszam do oceniania.
Serial genialny swoją drogą, nie znalazłam żadnego 'substytutu' który by mi go zastąpił, oczywiście
jest " Hannibal" ale jego irracjonalność w porównaniu z the Killing momentami jest aż śmiesza
Na torrentach jest. Oryginalny tytul to Bron/Broen. Jest to serial produkcji szwedzko duńskiej. Do wszystkich odcinków są polskie napisy. Na torrentach wpisz np. Bron s01e01. Wszystko jest :D Nie pożałujesz!
Z torentów nie korzystam, ale już mam tylko jakieś 2 godzinne wersje, chyba 2 odcinki połączone w jeden
Dzięki, oglądam ale szczerze nie zachwyca mnie tak jak The Killing. Owszem ma swój dobry klimat, ale dla mnie jest za mało kryminału w kryminale, brakuje mi fabuły odnoszącej się do samej sprawy, na razie skupiają się na ukazaniu głównie złożonych osobowości i problemy dwójki bohaterów, a forma że jest to opowiadane po latach, też średnio mi się podoba.
Oglądałam 1 sezon, klasyk klasykiem, fabuła bardzo podobna, ale dla mnie był męczący
Zaczęłam oglądać, jest dobry, ale to przecież jest zupełnie inna historia, no proszę Cię, z "The Killing" przecież ma nie wiele wspólnego....
Pewnie, że to zupełnie inny serial. Dlatego postawiłem znak zapytania, bo może się spodoba (?) Nie bądź opryskliwa dla forumowiczów, którzy chcą pomóc. W zamian popracuj nad interpunkcją i ortografią. :)
W którym punkcie byłam opryskliwa? Och, fakt napisałam jeden wyraz źle ale to pewnie przez autokorekte, i już szzuuuum. Za taką "pomoc" grzecznie podziękuję, bo równie dobrze możesz mi polecić "Breaking Bad" albo "Synów Anarchii", bo przecież są dobrymi serialami.
Pozdrawiam
Broadchurch i The Town. Mi się podobały a jestem fanką The Killing :)
Ja oglądałam jeszcze amarykańsą wersję Mostu nad Sudanem - the Bridge, też mi się podobał.
Jak dla mnie tylko http://www.filmweb.pl/serial/Broadchurch-2013-662945 dorównuje jako tako The Killing, choć The Killing jednak lepsze :)
Ewentualnie można jeszcze obejrzeć http://www.filmweb.pl/serial/Tajemnice+Laketop-2013-633726 .
-Top of the Lake
-Forbrydelsen 3 sezony ( jest to orginalna wersja The Killing) duńska
-Broadchurch
-Na granicy ciena
-Mayday
-What Remains
-The Fall
Z Twojej listy zostały mi "Na granicy cienia", "Mayday", oraz "what remains", resztę już dawno odhaczyłam- świetne seriale. Dzięki za propozycje!!!