Ale mnie rozbawiłeś...Doskonale cię rozumiem . ( wstrzymaj się jeszcze do 4 sezonu, mam nadzieje że będzie).
Łączę się w bólu ;) Strasznie tęsknię za tą dwójką i ogólnie całym klimatem serialu.
Mam pytanie. Czy 3 sezon jest jakby to powiedzieć na podobnym poziomie co 1 i 2 ? BO mi akurat nie przypadł do gustu i bardzo nudził. 3 jest lepszy? Ciekawszy?
To zależy na to z której strony patrzeć. Jeśli skupiasz się przede wszystkim na wątku kryminalnym,to raczej ci się nie spodoba. Ja morderce odgadłam już w pierwszym odcinku. Mimo,że intryga jest świetnie prowadzona,to nie ekscytowała mnie tak jak w sprawie Rosie(tam odgadłam tylko połowę zagadki). Jednak moim zdaniem trzeci sezon przede wszystkim warto obejrzeć dla nazwijmy to tła,czyli dzieciaków z ulicy. O wiele ,ciekawsze i mocniejsze,niż żałoba rodziny w 1i2 sezonie. A wisienką na torcie jest postać Sewarda. Mistrzostwo.
W sumie nie tylko taki; za niecałe pięć tygodni moje życie zuboży się o Dextera Morgana, a wtedy to już na bank namydlę sznur.
Waż słowa, trolico bez dystansu i poczucia humoru, nudna jak flaki z olejem, aż do zerzygania ;)
Odwagi! Zostało sporo całkiem niezłych seriali, niekoniecznie zresztą kryminalnych. Poza tym, jak pokazał przykład Sewarda, sznur to nie jest zbyt pewne narzędzie ;)). Chcesz wisieć sześć minut?
On chyba szybciej zszedł, to tylko na poczatku wyglądało, że będzie się męczyć. No i nie miał namydlonego sznura - to pewnie o to chodziło.
A to widzę, że się orientujesz w temacie ;). Ale mimo wszystko poczekaj przynajmniej do wyjaśnienia kwestii kontynuacji serialu. Bo co, jak nakręcą czwarty sezon? Nie ma pewności czy da się obejrzeć z zaświatów ;D. A tak na poważnie, jak lubisz takie klimaty, to jest na forum wątek o podobnych pod względem klimatu właśnie serialach. Może coś znajdziesz na przeczekanie.
Przeglądałam, owszem. Ale seriale oglądam dość rzadko, a jak już się do jakiegoś zapalę, to ciężko się rozstać.
Może na początek porównam sobie duńską wersję ("Forbrydelsen") do amerykańskiej :]
Szukałam duńskiej wersji online i nie znalazłam :(. Lubię skandynawskie kryminały a słyszałam, że "Forbrydelsen" jest lepsze niż "The Killing". Cóż, może na fali popularności tego ostatniego pojawi się w końcu w sieci duńska wersja. Obejrzę z przyjemnością.
Jest na kinomaniak-kropka-tv w wersji z lektorem, http://tnij.net/RI74
Nie trzeba ekstra płacić żadnymi esemesami, wystarczy się zalogować i nocka z głowy ;)
Dzięki wielkie :)), na tę stronę nie wchodziłam. Z serialami online jest ten problem, że często dostępne są całościowo, człowiek nie może się oderwać, a następnego dnia chodzi jak zombie. Ale to miłe zmęczenie.
Na kinomaniaku raczej wszystko śmiga jak trzeba, zależy oczywiście jakie masz łącze.
Jest tak, że niektóre odcinki niektórych seriali można obejrzeć tylko w premium, ale przejrzałam szybko i w tym przypadku tak nie jest, więc miłego odbioru!
Hej, ja mam podobne odczucia, gdy kończą się seriale, które bardzo lubię. Najlepszym sposobem jest... znalezienie nowego, dobrego i koniecznie z kilkoma sezonami:) Widzę, że masz zaliczone Six feet under (po nim miałam przez kilka dni poczucie "pustki"), to może spróbuj Breaking Bad. Ma parę sezonów, więc jest, co oglądać.
Wczoraj skończyłam oglądać i mam takie same odczucia :( Do sierpnia jeszcze tyle czasu, jak żyć??
Ja na przeczekanie ponownie oglądam trzeci sezon :D I znów łykam go bez opamiętania, zamiast delektować się ;)
Mam podobne odczucia. Kilka dni temu skończyłam oglądać trzecią serię i jestem załamana że to już koniec. Co prawda ma być jeszcze czwarta seria ale do sierpnia daleko. Na pocieszenie obejrzę duńską wersję.
Czwarta seria ma być w sierpniu? Dobrze zrozumiałam? Pytam, bo jeśli tak, to będę podskakiwać z radości:-)
O tak! Od wczoraj nie mogę przestać myśleć o tym serialu i zastanawiam się czy w końcu doczekam się 4 serii. Wiecie coś? Będzie ten 4 sezon? Linden była super. Zupełnie inna niż reszta bohaterek seriali. Prawdziwa, normalna, nie wymalowana jak pozostałe. Kiedy była po nieprzespanej nocy, to faktycznie tak wyglądała. Serial niesamowicie wciągał. Pamiętam jak siedzieliśmy do 3 w nocy i oglądaliśmy z zapartym tchem każdy odcinek. Tak więc czekam na kontynuację...
Jestem dopiero po pierwszych dwóch seriach, a juz czuję to samo i też chyba skoczę z tego mostu w Tacoma ;-)
Tymczasem polecam filmy policyjne:
"AGRESJA" Sidneya Lumeta z Seanem Connery
"SERPICO" Sidneya Lumeta z Alem Pacino
"PIESKIE POPOŁUDNIE" Sidneya Lumeta z Alem Pacino
"FRANCUSKI ŁĄCZNIK" Williama Friedkina z Genem Hackmanem, Royem Scheiderem i Fernando Reyem
"FRANCUSKI ŁĄCZNIK 2" Johna Frankenheimera z Genem Hackmanem
"OD SIEDMIU WZWYŻ" Philipa D'Antoni z Royem Scheiderem
"SZALENI DETEKTYWI" z Alanem Arkinem i Jamesem Cannem
"KLUTE" Alana J. Pakuli z Donaldem Sutherlandem i Jane Fondą
"SYNDYKAT ZBRODNI" Alana J. Pakuli z Warrenem Beatty
"NĘDZNE PSY" krwawego Sama Peckinpaha z Dustinem Hoffmanem
"UCIECZKA GANGSTERA" krwawego Sama ze Stevem McQueenem i Ali MacGraw
także:
"TRZY DNI KONDORA" Sydneya Pollacka z Robertem Redfordem, Faye Dunaway i Maxem von Sydowem
"MARATOŃCZYK" Johna Schlesongera z Dustinem Hoffmanem, Royem Scheiderem i Laurencem Olivierem
"CZARNA NIEDZIELA" Johna Frankenheimera z Robertem Shawem, Marthe Keller i Brucem Dernem ,
"KIEROWCA" Waltera Hilla z Ryanem O'Neealem i Isabelle Adjani
"ZŁODZIEJ" Michaela Manna z Jamesem Cannem i Tuesday Weld
Lata 70. w pełnej krasie. Naturalne światło, kostiumy, scenografie. Prawda i tylko prawda, tak mi dopomóż...
Zapowiedzi wcześniejsze:
"BULLITT" Petera Yatesa ze Stevem McQueenem, Robertem Vaughnem i Jaqueline Bissett,
"ZBIEG Z ALCATRAZ" Johna Boormana z Lee Marvinem i Angie Dickinson ,
"ZABÓJCY" Dona Siegela z Lee Marvinem i Angie Dickinson ,
"CHARLEY VARICK" Dona Siegela z... Walterem Matthau
"BRUDNY HARRY" Dona Siegela z Clintem Eastwoodem
"ŻYCZENIE ŚMIERCI" Michaela Winnera z Charlesem Bronsonem
...