witam, zacząłem oglądać ten serial i... zaczął mi się śnić po nocach, nie pamiętam kiedy takie
coś miałem z filmem lub serialem (ostatnio takie coś mi się zdażyły gdy grałem w wątek zombii
w Call of Duty). Ogólnie serial to petarda, główna bohaterka dość specyficzna, ale trzeba trochę
odcinków obejrzeć, żeby wykumać o co z nią chodzi.
Ale wracając do tematu czy obok "Fargo", "True detective", "the wire"- (tu lekki ukłon w kierunku
polskiego akcentu Holland ) [wszystkie 3 warto obejrzeć], no i w cholera naciąganego
"hannibala" znacie coś w tym temacie. Ale nie gnioty ala Kryminalne zagadki, adam 12:) czy
kości, tylko coś na poziomie z budową osobości bohaterów, ciekawymi i zabawnymi dialogami,
zaskakującymi zwrotami akcji no i dobrym scenariuszem. Jest dużo tego typu produkcji,
zwłaszcza z USA, ale większości nie da się nawet sezonu obejrzeć bez bluzgania pod nosem.
Zależy mi na tym, aby oddzielić ziarno od plew. Wszystkie komentarze (na temat) będą pomocne.
I pytanie czy 3sezon kończy się rozwiązaniem sprawy, czy znowu 2 sezony na 'one case' ??
http://www.filmweb.pl/serial/Tajemnice+Laketop-2013-633726 klimat podobny, równie zawiły wątek, ale serial, a raczej fabuła zamyka się w jednym sezonie. Mnie się podobał, myślę, że przypadnie Ci do gustu no i tez polski akcent jest, bo Koman gra.
Co do 4 sezonu to chyba, będzie nawiązywał (jest w trailerze można uznać spoiler) do 3 sezonu. Ja jeszcze nie oglądałam. A 2 pierwsze sezony łyknęłam w sumie w 3 dni... :)
Tajemnice Laketop to taka australijska bomba ktorej nie kazdy da rade udzwignac ... ogolnie to srednio polecam bo nie trzyma tego wszystkiego tak jak wire, oz, corner czy shields ...
a możesz sprecyzować "nie trzyma tego wszystkiego"? kolega pyta o coś podobnego, uważam, że klimatem jest podobny, sprawa też jest ciężka, no i główną bohaterką jest babka. Najlepiej jak kolega sam zdecyduje :) ooo no niech obejrzy sobie zajawki.
Aha i jeszcze jak byś mógł trochę dokładniej napisać tytuły seriali o które Ci chodzi, bo jakoś tak średnio się orientuję, albo linki najlepiej.
http://www.filmweb.pl/serial/Most+nad+Sundem-2011-603823
http://www.filmweb.pl/serial/Broadchurch-2013-662945
http://www.filmweb.pl/serial/Luther-2010-548378
http://www.filmweb.pl/serial/What+Remains-2013-680769
http://www.filmweb.pl/serial/Durham+County-2007-398488
http://www.filmweb.pl/serial/Na+granicy+cienia-2011-622954
Tymczasem polecam filmy policyjne:
"AGRESJA" Sidneya Lumeta z Seanem Connery
"SERPICO" Sidneya Lumeta z Alem Pacino
"PIESKIE POPOŁUDNIE" Sidneya Lumeta z Alem Pacino
"FRANCUSKI ŁĄCZNIK" Williama Friedkina z Genem Hackmanem, Royem Scheiderem i Fernando Reyem
"FRANCUSKI ŁĄCZNIK 2" Johna Frankenheimera z Genem Hackmanem
"OD SIEDMIU WZWYŻ" Philipa D'Antoni z Royem Scheiderem
"SZALENI DETEKTYWI" z Alanem Arkinem i Jamesem Cannem
"KLUTE" Alana J. Pakuli z Donaldem Sutherlandem i Jane Fondą
"SYNDYKAT ZBRODNI" Alana J. Pakuli z Warrenem Beatty
"NĘDZNE PSY" krwawego Sama Peckinpaha z Dustinem Hoffmanem
"UCIECZKA GANGSTERA" krwawego Sama ze Stevem McQueenem i Ali MacGraw
także:
"TRZY DNI KONDORA" Sydneya Pollacka z Robertem Redfordem, Faye Dunaway i Maxem von Sydowem
"MARATOŃCZYK" Johna Schlesongera z Dustinem Hoffmanem, Royem Scheiderem i Laurencem Olivierem
"CZARNA NIEDZIELA" Johna Frankenheimera z Robertem Shawem, Marthe Keller i Brucem Dernem
"KIEROWCA" Waltera Hilla z Ryanem O'Neealem i Isabelle Adjani
"ZŁODZIEJ" Michaela Manna z Jamesem Cannem i Tuesday Weld
Lata 70. w pełnej krasie. Naturalne światło, kostiumy, scenografie. Prawda i tylko prawda, tak mi dopomóż...
Zapowiedzi wcześniejsze:
"BULLITT" Petera Yatesa ze Stevem McQueenem, Robertem Vaughnem i Jaqueline Bissett,
"ZBIEG Z ALCATRAZ" Johna Boormana z Lee Marvinem i Angie Dickinson ,
"ZABÓJCY" Dona Siegela z Lee Marvinem i Angie Dickinson ,
"CHARLEY VARICK" Dona Siegela z... Walterem Matthau
"BRUDNY HARRY" Dona Siegela z Clintem Eastwoodem
"ŻYCZENIE ŚMIERCI" Michaela Winnera z Charlesem Bronsonem
...