nie rozumiem fenomenu tego serialu... Obejżałem pierwszy sezon, taki średni, potem drugi - już na siłę - czekałem, aż się rozkręci, i początek trzeciego sezonu - i wymiękłem. NUDA! I zero humoru. Daję 3/10 bo przynajmniej można dowiedzieć się czegoś o medycynie., a ja lubię wiedzę.
jakbyś obejRZał, to by Ci się spodobał, ale skoro "obejżałeś" to jesteś za mało inteligenty na dowcip tego serialu, bo humor tam jest na najwyższym poziomie
A ja jestem informatykiem, zdarza mi się rozmawiać z innymi "informatykami", czasami się zastanawiam jak to możliwe,
że są tam gdzie są, więc Twoje wykształcenie nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem.
Ja też nie rozumiem fenomenu tego serialu, ale oglądam, bo bardzo ciekawa jest dla mnie postać House'a.
Podejrzewam, że każdy bierze coś dla siebie z tego serialu, coś mu się podoba i tak narodził się fenomen.
Ty nie wiozłeś nic.
humor na najwyższym poziomie??? LOL ja nie zaśmiałem się ani razu przez 2 sezony i część trzeciego... to ma być najwyższy poziom humoru??? chamskie odzywki??? prostactwo to nie moje klimaty:)
masz prawo oceniac, jak chcesz, ale nie zgodze sie z opinia ze serial jest nudny
nie każdemu musi się podobać ten serial, tak samo jak nie każdy umie się wczuć w jego klimat ... moim zdaniem ten serial jest fenomenalny; i tak na marginesie, to w tym serialu nie chodzi o to żeby był śmieszny. to jest humor sytuacyjny, ludzie śmieją się raczej z postawy House'a i jego ekipy. nie porównuj takich seriali z jakimiś idiotycznymi (nie zawsze, ale zazwyczaj) sitcomami w których pokazują ci kiedy się śmiać ... lol
Mnie też się nie podoba
Ale wystarczy to napisać a juz ludzie zwyzywają cię
ja staram się zawsze szanować zdanie innych o ile wyrażają je w elegancki sposób
Mnie się podoba. House jest imo jedną z lepiej wykreowanych postaci, choć zgadzam się, że odcinki są, niestety, dość schematyczne i to może nużyć.
Rozumiem
i szanuję Cię za to bo w sumie mogłem spodziewać się multum wyzwisk co jest normą na filmwebie