tak uważam, przynajmniej lepszego nie spotkałam do tej pory. Kryminalni nie dorastają do pięt jemu. Wyszukane dialogi, podobno historia w jakiejś części oparta na faktach. Większość zachwyca się Prison break, ale to się rozciąga niemiłosiernie i do tego emocje są na siłe wywierane, aż staje się to nudne . Sfora jest dopracowana.
Jestem jak najbardziej za wypowiedzia mojego poprzednika =D To jest najlepszy kryminalny serial. Co prawda bardzo tez lubie Fale zbrodni, ale poki co jej nie emituja. I bardzo sie ciesze ze jest tak wiele zwolenikow tego serialu. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :-)
ja równiez uwielbiam ten serial;]
nie jest ani za light'owy, ani za brutalny, wkreca i zaciekawia...
Sfora najlepsza!!!!
i I cz. miała najlepsza muzykę;]
pozdrawiam
Najlepszym polskim serialem kryminalnym jest pierwsza część SFORy, a zaraz po niej Ekstradycja ;)
Fałszerze też są fajni, ale brakuje im czegoś ;)
Pitbull, Glina owszem ale Falszerze to fantasy, pierwsza sfora jeszcze OK ale to to? no dzieci drogie
No właśnie ja z przyjemnością oglądałem pierwszą Sforę, ale 2 seria jakoś mi nie podeszła - oglądałem 2 pierwsze odcinki i nie wkręcił mnie ten serial. Mam tylko pytanie jakim cudem wskrzesili w 2 serii Ducha!? Czy ktoś kto ogląda serial mógłby to wyajśnić?
Sfora najlepszy serial?! No też coś... Kolejne produkcje pana Wójcika to coraz większe dno. Mimo wszystko Sfora 2 trochę lepsza niż "jedynka", bo ... mniej w niej "sfory" (czyli Lubaszenki, Pazury, Gruszki i Wilczaka). Serial zupełnie nierelany, rażący szpanerskimi gadżetami i żargonowymi dialogami właściwym może lumpom spod śmietnika, ale nie oficerom policji (prokurator mówi do podejrzanego "kumasz królu?"). DEBILNE! W drugiej części przynajmniej Żmijewski czy Grabowski wnieśli nieco naturalnośći...
Naprawdę dobre seriale to Glina i Pitbull...
Sfora 1 i 2 jest naprawdę dobra, ale najlepsza jest Ekstradycja, która ma w sobie to coś, że nigdy się nie znudzi począwszy od świetnych gier aktorskich po genialną muzykę. Być może się narażę, ale seriale typu Kryminalni czy Fala Zbrodni zupełnie do mnie nie trafiają. Po pierwsze i najważniejsze nie oglądam ich z prostego powodu: nie mają określonej ilości odcinków co w moich oczach je dyskwalifikują. Po drugie w Fali poziom dialogów jest żenujący.
Tylko PITBULL i od biedy Glina...jeszcze Oficer(owie) jakoooo-takooo.
A te Sfory i inne badziewia, to naprawdę żal na to patrzeć.
"od biedy Glina..."
------------------------------
Od jakiej "biedy"?...
"Glina" to światowe salony w kategorii serial kryminalny.
ok, może masz rację. faktycznie moja wypowiedź opierała się na mglistym obrazie tego serialu, bo obejrzałem może 1 czy 2 odcinki ;D
No to polecam całość, bo naprawdę twórcy "Gliny" nie mają się czego wstydzić nawet w konfrontacji z najsłynniejszymi światowymi hitami. Można tylko wyć z żalu, niczym wilk do księżyca, że ten serial, który miał być tryptykiem został uwalony po dwóch sezonach (już drugi cięto na tzw. żądanie...), bo dla telewizyjnych bonzów w tym kraju podstawowym targetem są niestety odbiorcy o dwucyfrowym ilorazie, którzy przy oglądaniu nie lubią się przemęczać myśleniem.
Liczą się tylko cztery seriale kryminalne. Glina, Oficer, Pitbull, Ekstradycja. Który z nich najlepszy, który drugi, trzeci, czwarty? To już kwestia gustu, podałem je w kolejności wg mojego gustu. A reszta seriali powinna zostać przemilczana, dla zachowania kultury wypowiedzi.
No i racja, choć oczywiście PITTBULL #1 - nigdy wcześniej nie nakręcono tak dobrego serialu kryminalnego według mnie w Polsce.
A drugą sprawą jest oczywiście to, że kręci się seryjnie coraz to nowe seriale i powstają z tego niemiłosierne gnioty, bo fabryczne produkowanie seriali nie wychodzi na dobre - zobaczyli, że trochę osób to ogląda i teraz co chwile kręcą nowy badziew...
Lepiej by zrobili coś naprawdę odkrywczego i dobrego.
Po obejrzeniu całości daje 5.
Początki były bardzo obiecujące ale rozwiązanie wszystkiego takie strasznie banalne.
Ta piątka przede wszystkim za role Jaka Braciaka i fajną nietypową postać Kruka:D
W sumie da się oglądać zwłaszcza gdy nie się nie ma niczego lepszego:D
najlepszy jest pittbull na rowni z fala zbrodni. Sfora 1 i 2 na drugim miejscu a kryminalni to wogole nie ta liga. Pozdrawiam
No wlasnie chcialem spytac, czy w Sforze tez jest fajny taki ciezki realistyczny klimat? Czy to taka plastikowa papka jak komisarz alex? Sa tam przekleśtwa? Nie to zebym mial jakies zboczenie na punkcie przeklenstw, ale wiem, ze jak w serialach kryminalnych nie ma przeklenstw to jednoczesnie taki serial nie oddaje polskich realiow. Ogladalem Pitbulla, Fale Zbrodni, Gline, Odwroconych i Officerow. Te 3 pierwsze bardzo mi sie podobaly, Odwroceni tez dawalo rade, Oficerowie... pierwszy sezon ok, ale pozostale juz byly gorsze. Czy Sfora jest zrobiona w tym samym klimacie co np Pitbull?
Klimat jest bardzo realistyczny, a przekleństwa zdarzają się w rozmowach głównie wypowiadane przez Nowickiego
Jak dla mnie w czołówce polskich seriali kryminalnych pozostaje Sfora, Ekstradycja, Pitbull i Glina. Fałszerze to był dobry serial, ale faktycznie od drugiego odcinka dopiero... :(