Sądząc po komentarzach myślałam, że anime będzie fajne i mile mnie zaskoczy, ale zawiodłam się. Pierwsze 3 odcinki były ok, nawet fajne, rozkręcało się coś. Kolejne to już tylko męczarnia T-T, nuda i nuda. Ostatnie 3 odcinki znów stały się nawet interesujące, ale uważam, że zmarnowałam czas na to anime. Moja ocena to 6, zawyżone, ale daje + ponieważ postać Kazukiego bardzo mi się podobała :3
Ja również spodziewałam się po tym anime czegoś więcej. Obejrzałam głównie ze względu na Kaoru. ♥_♥
Dlatego stanowcze NIE dla tego anime ! : > chyba, że ktoś lubi takie słabe nie wiadomo co ;x
Mi już z braku innych możliwości tylko takie pozostają x.x Obejrzałam wszystkie yaoi, shōnen-ai, yaoipodobne i shōnen-aipodobne anime, jakie mnie interesowały i zostają same smutne odrzuty.
Cóż to niemożliwe byś wszystkie obejrzała, zależy w jakim zakresie też i języku oglądasz. A tak to pozostają Ci mangi jakieś jak już nie możesz nic znaleźć:P
Pozwoliłam sobie obejrzeć co już oglądałaś, a bynajmniej zaznaczyłaś jako obejrzane i nie widziałam z yaoi tego :
http://www.filmweb.pl/serial/Sex+Pistols-2010-544216
http://www.filmweb.pl/serial/Angel%27s+Feather-2006-298282
http://www.filmweb.pl/serial/Ai+no+Kusabi-2012-506789
http://www.filmweb.pl/serial/Maiden+Rose-2009-509656
http://www.filmweb.pl/serial/Okane+ga+Nai-2007-389784
http://www.filmweb.pl/serial/Kire+Papa-2008-469401
http://www.filmweb.pl/serial/Papa+to+Kiss+in+the+Dark-2005-346173 a to mi się średnio podobało.
http://www.filmweb.pl/serial/Loveless-2005-285399 to już bardziej taki shonen-ai
No i tu wkraczam ja ze swoją wybrednością xD Może faktycznie są jeszcze na tym świecie yaoi, których nie widziałam, ale czy mi się spodoba to już inna sprawa... Często za niektóre się nawet nie zabieram, bo z góry zakładam, że mnie nie zainteresują. Pewnie to błędna postawa, ale jakoś nie mogę się przełamać ;p Na przykład teraz odrzuciłam już Sex Pistols, postacie mi się nie podobają ,_, Pierwszy raz natknęłam się na Angel's Feather, na wszelki wypadek zaznaczę do obejrzenia. Na Ai no Kusabi 2012 czatuję już od dawna *-* Maiden Rose widziałam, muszę zaznaczyć jako obejrzane, chociaż średnio mi się podobało. Okane ga Nai do obejrzenia, Kirepapa zostało przeze mnie porzucone, kolejnego też nie widziałam, a Loveless również mi nie przypasowało i nie oglądałam dalej. No coś niby drgnęło, jest parę tytułów do obczajenia, ale Sensitive Pornograph to nie jest xD Ale ze mnie zbok ,________,
Wybredna trochę jesteś, ale jak mi się kreska nie spodoba to też nie chce mi się oglądać ;xx . I nie ma chyba za wiele anime takich jak Sensitive Pornograph, a było nawet ciekawe :P
Sama widzisz, jak to z tym bywa, niby duży wybór (chociaż i tak dla mnie wiecznie za mały), a jak przyjdzie co do czego, nie ma nic do oglądania :( Ale pożyjemy, zobaczymy ^^