Od tego czasu nie ukazalo się nic lepszego od tej dramy.
Znów na Ciebie trafiam:) Jestem własnie w połowie tej dramy i jak narazie jestem zachwycona..nie wiem jak bedzie do końca ale jeśli nadal tak dobrze to będzie to jedna z najlepszych dram jakie widziałam.
Zapewne spotkamy sie jeszcze nie raz :) To moja druga drama ktora obejrzalem, zimowe dramy maja niepowtarzalny klimat :)
Tak...świetny pomysła z tą zimową scenerią. Do tego główni bohaterzy grają bardzo autentycznie. Drama na poziomie.
Zgadzam się z obojgiem z Was - wspaniała drama, moja ukochana! To chyba najpiękniejsza i najbardziej wzruszająca historia miłosna jaką obejrzałam od lat. Cudowny klimat, zdjęcia, muzyka i dwójka głównych bohaterów urzekająca w swoich rolach. Jestem wielką fanką Jo In Sung'a - niezwykle utalentowany aktor, którego za każdym razem oglądam z niesłabnącym zainteresowaniem. A do tej dramy powrócę jeszcze nie jeden raz…
Polecam również The Innocent Man. Nie ma tam wprawdzie zimowych klimatów, ale historia bardzo wciągająca i aktorstwo na wysokim poziomie.
A propos tego, że nie ukazało się nic lepszego od tej dramy - ja pokochałam ostatnio Beautiful Mind. To oczywiście zupełnie inna drama, inna tematyka, klimat, właściwie wszystko, ale moim zdaniem to genialna produkcja, na pewno najlepsza drama tego roku. Niezwykle wciągająca historia, dopracowane, intrygujące wątki i super charyzmatyczny główny bohater, któremu nie sposób nie kibicować. Gorąco polecam jeśli lubisz coś z gatunku medical drama.
Śledzę namiętnie Beautiful mind:) Drama jest świetna, a Jang Hyuk idealny w tej roli:) Ogólnie mamy wysyp dobrych dram bo ja z kolei polecam Ci nową W z Lee Jong Sukiem oraz Squad 38 z cudownym Seo in Gukiem:) Obie dramy są naprawdę ciekawe, dużo się w nich dzieje. Nie jest to może poziom That winter, the wind blow bo ta drama jest dla mnie prawie, że majstersztykiem...ale są conajmniej bardzo dobre:)
Co do The Innocent man...widziałam, fajna, klimatyczna drama ale ledwo ją przetrwałam bo główna postać żeńska irytowała mnie okrutnie:)
Ktos tu nie lubi Panienki Moon :) Ja kocham wszystkich na swiecie, Papiez Franciszek mi to uswiadomil, ze zywienie sie niechecia prowadzi na samym koncu do piekla, nawet jesli mamy mnostwo wymowek czasami nawet niby logicznych usprawiedliwien. NIgdy nie zaczynaj dnia prosze od slow nienawidze, nie lubie, sa piekniesze slowa jak, prosze, dziekuje, przepraszam :)
Alez oczywiscie...bardzo szanuje Papieza i absolutnie nie nienawidze tej Aktorki ale...po pierwsze jej aktorstwo totalnie mnie nie przekonuje a po drugie widzialam z nia 2 dramy i w obu jej niecierpialam a to zostaje na lata:p
Dzięki za rekomendacje - do W podchodzę trochę jak do jeża, bo mam wrażenie, że to historia dla nastolatków, a ten okres życia mam już daawno za sobą ;) Ale skoro piszesz, że warto, to może spróbuję. A Squad 38 chętnie obczaję :) Co do Innocent Man, to zgoda, postaci kobiece były lekko irytująca (mnie zwłaszcza irytowała ta druga, czyli macocha - sorry, nie pamiętam jej imienia), ale Song Joong Ki w moim odczuciu był super. On w ogóle ma coś takiego w sobie, że chce się go oglądać. No i historia była mi jakaś taka bliska - obsesyjna miłość , znam to z bliskiego podwórka i obserwowałam przez lata podobną sytuację. Może dlatego tak się w to wciągnęłam.
Czy ktoś z Was oglądał Co się zdarzyło na Bali? Mam wielką ochotę na tę dramę, ale nigdzie w necie nie mogę jej namierzyć. Jestem bliska zakupu DVD, ale chętnie usłyszałabym jakąś opinię. Pozdrawiam!
Zgadzam się nowe dramy japońskie i koreańskie są słabe (albo fajny początek ale czym dalej tym gorzej). Obecnie The k2 jedynie warta obejrzenia drama z emitowanych
Tu chodzi o te przetlumaczone, ale przeciez nikt tu nie powiedzial, ze te przetlumaczone sa tymi najlepszymi. Dramy tlumacza glownie mlode dziewczyny, ktorym daleko do tych dojrzalych dram. Dramy z dobrymi dojrzalymi aktorami sa omijane w zamian dostajemy nagie klaty.
Tak i nie. Problem jest taki, ze kino azjatyckie jest mało popularne w Polsce. Dziewczyny co tłumacza to jak ich idol pokaże klatę, to już sikają zachwytu.
To prawda azjatyckich filmow na proz\no szukac w telewiz\yjnej ramowce. tylko w tvp kultura ale tam zagladaja tylko szukajacy.Dla chcacego nic trudnego, przyslowia madroscia narodu.
Przez ostatnie 3 lata seriale azjatyckie, filmy są bardzo słabe (nie wiem czemu) znaleźć coś dobrego jest ciężko. Wszystko jest robione na tzw. głupotę (w serialach, filmach grają idole co mają popularność - zazwyczaj poprzez śpiewanie i bierze, się ich do tv i nikogo nie obchodzi, że nie umieją grać - liczy się tylko wygląd) przez co jakość produkcji jest słabsza, co ma duże znaczenie, ze ludzie nie chcą sięgać po propozycje azjatyckie. Ja sam widziałem kilka filmów koreańskich z tego roku i wszystkie bardzo słabe. Nie wiem, czy to wina, że ja się starzeje i widziałem wiele i wymagam jakieś klasy aktorstwa
Chlopie skad ty sie wziales, niechze Cie usciskam, mysle tak samo jak ty, co jest ewenementem :)
Miło mi - ale to jest widoczne, wchodzę na inne fora poświęcone kulturze azjatyckiej (ogólnie kino-tv) by zaczerpnąć informacji co jest obecnie emitowane, co ma być i jak czytam komentarze, to płakać sie chce. Dziewczyny, które uważają się za znawców tylko piszą o jedynym jakie on ma włosy, spodnie, klatę itp.
Sam jestem fanem seriali typu breaking bad, gra o tron, gomorrah ale uważam, ze produkcje azjatyckie są miłą odskocznią bo są inne.