PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=420552}

Greek

7,7 4 565
ocen
7,7 10 1 4565
Greek
powrót do forum serialu Greek
ocenił(a) serial na 8
pivamornfis123

studenciaki

pivamornfis123

Zależy o jakie podobieństwo chodzi:
- studentów
- bractwa
- ciekawe relacje, przyjaźnie
- coś innego.

Ja bym chętnie zobaczyła jakiś inny serial o bractwach, ale już nie taki, który pokazuje wyłącznie życie w bractwach, bo to by była kopia.

ocenił(a) serial na 9
Aguslava

hmm serial o bractwach, np el internado, tam jest jeszcze watek kryminalny i moze troche razic produkcja hiszpanaska, ale rowniez podobny kilmat, akademik, polecam! tak to jeszcze blue montain state, the best years, zdaje sie ze hellcats ale tu nei jestem pewna, wiem ze o studentkach ale nie pamietam juz czy byl motyw bractwa.

sugarffree

Dziękuję :). El Internado widziałam, le to zupełnie co innego - tu studenci - tam licealiści, tu bractwo - tam akademik, tu serial "obyczajowy" - tam "kryminalno-fantastyczny". Ale i tak polecam.

ocenił(a) serial na 8
Aguslava

Myślę, że nic lepszego w tej kategorii nie powstało i nie powstanie. Każdy kolejny serial, będzie powielał zawarte tu schematy. Z jednej strony szkoda - bo chętnie obejrzałabym coś świeżego. Ale z drugiej strony - serial jest klasą samą w sobie. Aż dziw bierze, że nikt wcześniej nie nakręcił serialu o studentach.

klekipetra

Oczywiście chodziło mi o internat, nie o akademik :).

Też mnie dziwi brak seriali o studentach, a można przecież o wiele więcej zrobić niż przy licealistach.

A może zrobimy jakąś listę filmów i seriali z bractwami w tle? Może uda się znaleźć coś niestereotypowego, gdzie studenci będą robić coś więcej niż pić do nieprzytomności :D

ocenił(a) serial na 8
Aguslava