nie wiem, czy dobrze myślę, ale wydaje mi się, iż Mathiassa uniewinnią, ponieważ dokonał wszystkich zbrodni pod hipnozą, "zapropgramowany" do zabijania przez Mistrza.
A tak w ogóle co sądziecie o Mathiassie? Bo według mnie to najlepsza postać w całym filmie.
Moim zdaniem najbardziej barwną, ujmującą i genialnie oddającą nastrój filmu postacią jest Keller (F. Huster). Ma w sobie duży potencjał. A co do Mathiasa to gra całkiem nieźle, w 2 cześci nawet lepiej (rozkręca się).
Nikogo nie mozna uniewinnic od zabojstwa ( tu nawet serii zabojs), chocby byl straszony, szantazowany, itd. Ewentualnie przy niepelnej swiadomosci mozna bardzo zlagodzic wyrok. Wiem bo jestem w otoczeniu prawnikow :)) Pozdrawiam !
a to nie jest tak, że jak ktoś popełnia zbrodnię będąc niepoczytalnym skierowuje się go na leczenie? pytam, bo jestem ciekawa
Co sądzę o Mathiasie? zdecydowanie jest najbardziej interesującą postacią w calym serialu i moim ulubieńcem- choć może to przez to, że zawsze mialam slabość do rożnych "cudaków"- w każdym razie serial oglądam wlaściwie tylko dla niego, bo wiele innych postaci mnie irytuje- a najbardzej Keller: straszny z niego gbur i prostak. nic dziwnego, że Esther go zostawila...
Ale gbura gra zaiste genialnie. A to nie kazdemu aktorowi wychodzi :) Jest zimny wyrachowny i zaborczy. Ja mam chyba slabosc to takich. Dlatego Keller (Huster) przypadl mi do gustu. A to Esther na niego nie zasluguje
Pozdrowionka
Ja zgadzam się z HOLLY - Mathias jest super a Keller mnie irytuje. Może i dobrze gra ale nie pasuje mi w do tej roli - pomijając, że on ma ponad 60lat!!!!
Ja bardzo lubię Mathiasa, ciekawa postać, natomiast Keller w 1 serii był jeszcze znośny, natomiast w 2 nie mogę go strawić, zdecydowanie wolę Hustera w innych rolach.