Obejrzałem 1-szy odcinek do końca (co było dla mnie nie lada wyzwaniem). Główny bohater
drewniany za bardzo nawet jak na sztywniaka. Fabuła do granic banalna, nastawiona na
propagowanie tolerancji i do tego debilna (mieszkanie w mieście gdzie chcą zabić Twojego syna?
WTF??!!) . Siostra która jest "rasistką" nagle przechodzi na "dobrą stronę" gdy braciszek wraca do
domu, najzagorzalszy przeciwnik trupów nagle dowiaduje się , że jego syn wraca 'przemieniony'?
No kurde śmiech na sali- poziom kina klasy b. Niby pomysł oryginalny, zapowiadało się fajnie, a
jednak każda scena do bólu banalna, nudna, cały czas miałem wrażenie, że to wszystko już gdzieś
widziałem. Nawet charakteryzacja i plakaty to jakiś zupełnie nowy poziom dna. 1/10 najsłabsze rzecz
jaką widziałem od miesięcy.
nie to jak oceniać niskobudżetowy serial w dodatku z WB (nie lubię ich stylu czy humoru) po jednym, pierwszym odcinku!
Gratuluje.
Według mnie serial zasługuje na dobre 5, ale jestem amatorem i mogę się mylić a wokół tylu profesjonalnych krytyków jak Pan wyżej, który ma czujne oko i musi mieć racje...
fabuła rzeczywiście nie jest jakaś super mądra, ale umówmy się - to jest serial dla nastolatków i tutaj nie są ważne przemyślenia jak u Tarkowskiego, tylko dość dynamiczna akcja, ładne buzie i trochę przemyśleń na temat społeczeństwa podanych w lekkim sosie.