Doradźcie proszę, który serial wybrać. Jestem początkująca w telenowelach, mam za sobą tylko Otchłań namiętności, która bardzo mnie wciągnęła i chciałabym teraz pooglądać coś równie dobrego, czyli dobra muzyka, ładni ludzie i otoczenie, a przede wszystkim akcja, jak pod koniec Otchłani, typu szaleństwa Gabina :D itp. Proszę o opinie.
Moge mówic tylko o swoich odczuciach, i Ukryta miłosc wogle mnie nie zainteresowała ,obejrzałąm kilka odcinków ale nie poprostu nie moje klimaty.Natomiast KIedy sie zakocham jest super o 1 odc pokochałam tą telenowele .Super obsada Silvia Navarro i Przystojny Juan Soler ,watki ,muzyka,widoki .Niepamietam telenoweli która by mnie od 1 odc zauroczyła Polecam bardzo Super Super
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Coraz więcej czytam pozytywnych opinii o Kiedy się zakocham i już powoli podejmuję decyzję. :)
Zdecydowanie CME :)
Chociaż Ukryta miłość też ma coś w sobie. Jednak wiele postaci jest karykaturalnych i ta swojskość ;) Oglądaj dwie :D
Hehe dwóch nie dam rady, za dużo czasu by to pochłonęło, a dodatkowo jeszcze by mi się wątki zaczęły mieszać. :D
E tam tak ci się wydaje bo jak oglądałem 3 na raz tele tak wyszło a w necie nie możesz oglądać nap. Ukryta miłosc w tv Kiedy się zakocham lub 2 w necie.
Dla mnie co za dużo, to niezdrowo :) Wolę się rozsiąść z kawką przed telewizorem niż siedzieć w necie. Jedna tele starczy mi dla przyjemności. Wybrałam Kiedy się zakocham.