Studiuję historię, a moim głównym zainteresowaniem jest II wojna światowa.
Według mnie serial ten wypadł bardzo dobrze. Szczególnie mam na myśli plenery, które zostały wybrane przez twórców tego serialu, oraz wyposażenie: broń i mundury-temu daje 9,5 na 10, przez kilka nie doróbek.
Tło historyczne przedstawia się bardzo dobrze, film pokazuje zwykłych ludzi, a nie amerykańskich super bohaterów-daje ocenę 9 na 10. Mimo to 10 odcinków, które ukazują wydażenia od czerwca 1944 roku, do połowy 1945 roku, jest po prostu za mało, i tak naprawdę nie udało się pokazać niczego więcej, a należało by chociaż pokazać walki 101 dywizji nad renem.
Natomias nie wszyscy aktorzy wypadli dobrze, ale w mojej ocenie daje 8 na 10.
...naprawdę nie udało się pokazać niczego więcej, a należało by chociaż pokazać walki 101 dywizji nad renem...
moim zadanie ten film miał pokazać głównie ludzi a nie być relacją wszystkich zdarzeń
którzy aktorzy źle wypadli?
Właśnie, którzy aktorzy zagrali źle? Ja obejrzałam ten serial mnóstwo razy, przeczytałam też "Kompanię Braci", "D-Day" i "Obywateli w mundurach" Stephena Ambrose'a oraz książkę Larry'ego Alexandra "Największy brat. Życie majora Dicka Wintersa dowódcy kompanii braci" i jakoś nie zauważyłam żeby którykolwiek z aktorów (którzy moim zdaniem są idealnie wręcz dopasowani do swoich ról, niektórzy nawet wizualnie, np. Bill Guarnere) nie zagrał dobrze. Warto zwrócić uwagę na to, że nie są to aktorzy z najwyższej półki, gwiazdy Hoolywoodu itd, a mimo to ich umiejętności są znakomite. I o to właśnie twórcom chodziło, żeby to nie byli aktorzy których kojarzymy z komercyjnych filmów, którzy są gwiazdami. Chodziło o utożsamienie się z tą właśnie postacią, a nie z aktorem, który ją odtwarza. Moim zdaniem, wszyscy zagrali fantastycznie. A juz na zupełne brawa zasługują Damian Lewis, Neal McDonough, Frank John Hughes, Rick Gomez, Scott Grimes, Shane Taylor(znakomita rola)i Ross McCall.