Za jednym z portali filmowych: "Kolejna nowość od BBC, która ma szansę zrobić karierę międzynarodową - zwłaszcza że do produkcji tego 8-odcinkowego thrillera dorzuciło się także amerykańskie AMC, które będzie pokazywać serial poza Wielką Brytanią.
"McMafia" to historia Alexa Godmana (James Norton), syna rosyjskich imigrantów, który w młodości odciął się od swoich korzeni i kryminalnej przeszłości. Teraz prowadzi legalny biznes i planuje szczęśliwe życie ze swoją dziewczyną Rebeccą (Juliet Rylance). Kiedy przeszłość daje o sobie znać i zaczyna zagrażać życiu Alexa i jego matki Oksany (Maria Shukshina), facet bierze sprawy w swoje ręce i rozpoczyna walkę o to, co kocha. To, co zaczyna się jako opowieść o przetrwaniu i zemście, szybko jednak staje się historią zmagań człowieka z pokusami czekającymi na niego w świecie, który odrzucił.
"McMafia" inspirowana jest książką Mishy Glenny'ego pod tym samym tytułem. BBC obiecuje, że dostaniemy serial zaskakujący i intymny, stylowy i mroczny, a do tego z pewnością nie będziemy narzekać na tempo akcji. Producentami są Hossein Amini ("Drive") i James Watkins ("The Woman in Black"), a w obsadzie znajdują się także David Strathairn, Faye Marsay i Aleksey Serebryakov. Zdjęcia powstają w Wielkiej Brytanii i Chorwacji."
Oj, nie ma. Człowiek powinien rzucić wszystko i żyć serialami. Do końca roku jest tego jeszcze w luj ;)
Kusząca i kończąca się w piekle ;) Manhunt skończony. Oglądam "Rellik", "Liar", "In the Drak", "The Sinner", "The Deuce", "Top of the Lake", "Mr Mercedes" (czekając na jutrzejsze "IT"-wreszcie, mój ukochany "King"!). A w październiku szykuje się kolejnych naście tytułów, jak żyć, pytam się grzecznie? ;)
Grzecznie zadaję to samo pytanie ;)
też oglądam Rellik, liar in the dark, the Deuce, the sinner, Mr mercedes i raya Donovana :)
tak , wiem choroba....;)
Swoją drogą in the Dark dawno temu wyszedł drugi odcinek i ciszaaaaa, wiadomo coś kiedy będzie 3 ?
za to widzę że jest ost odcinekn The Sinner więc trza brać żeby nie wystygł ;)
"In the Drak" należy chyba do tych seriali z kategorii "półkownik", co to sobie musi swoje odleżeć ;) Na finał "The Sinner" też czekam, nie tylko z powodu "chorobowe"j ciekawości, ale dlatego, że zwolni sie miejsce na kolejny tytuł. BTW. Ciekawe, czy są już kozetki dla takich wariatek jak my? ;)
I jak po 2-óch odcinkach ? Myślę że się rozkręci ale to tylko 8 episodes haha angielska flegma sie rozciąga
Ogladalem na BBC 1 w oryginale ,w drugim sie rozkrecili i skacza po kontynentach ,nie chce spamowac ale miejmy nadzieje ze w 3 będzie porządna dawka adrenaliny
To świetne wieści, ja zdążyłam zaliczyć pierwszy. Faktycznie, jest trochę powolny, ale też jestem za tym, żeby dać mu szanse ;)
3 odcinek troche przynudnawy nie rozumiem wciaz porownan do np Soprano? serial musi miec to cos co przyciaga cie jak magnes to tv tydzien w tydzien ,polecam Peaky Blinders!!!!! Inne czasy inne realia ale to majstersztyk w porownaniu z tym serialem to na tyle pzdr
O "Peaky Blinders" pisać nie musisz, jestem największa fanką ;) O TAKICH serialach można godzinami dyskutować i nie byłoby końca. "McMafia", na razie....poprawna, ale jak sie nie rozbuja, nie podbije serc serialomaniaków ;)
To super ,Peaky to podstawa,a Taboo? To nastepny z moich ulubionych,Tomek Hardy powiedzial ze chyba za rok wroci na ekrany z serialem
Tutaj pozwolę się zgodzić z Tobą ciut mniej. Ja po Tabu spodziewałam się więcej. Tom, bez zastrzeżeń , jak zawsze;)
Mnie Taboo urzekl od razu ,poczynajac od trailera ,serial ma ogromna siłe razenia dlatego nie musiałem szukac zadnego serialu na siłe w gaszczu innych a jest tego chłamu ogromna liczba . No i czasu brak na nurkowanie w tv czy w necie pzdr
Uważam, że potencjał był znaaaaacznie większy, a wyszla z tego średnia historia. Odbiór filmu/serialu nie ma nic wspólnego, przynajmniej-wg mnie-z płcią. Bez urazy, oczywiście ;)
Haha alez skad wiem wiem kobitki bicki pompuja i mma ale seriale to wiem jakie lubia tzn romantyczne watki tez sa zawarte ,a nie zgodze sie co do malej rzeczy jak to okreslilas.Przeciez chodzilo o wielka sprawe o prywatna wyspe nootka ? Z czapy wale bo nie pamietam,no i o rzady brytyjskie i USA ,marginalnie pptraktowalas sprawe,moim zdaniem bardziej dobitnie nie mozna bylo pokazac scen politykierow etc sypnij z rekawa jakiegos asa przy ktorym sie umywa to hats off!!!
W kwestii tego, co lubia kobitki...w takim razie, jestem facetem ;) Co do meritum, sam wiesz, jak to jest z gustami, odczuciami, z tym się nie da dyskutować. Albo cos nas złapie za serce, albo nie. Musi byc jakis idealny mix: historii, aktorstwa, dialogów, ba, montażu, o oprawie muzycznej, nie wspomnę (patrz, Beaky Blinders - soundtrack-moje klimaty, więc jestem w niebie). Tak więc, każdy ma swoją rację i mam do tego najwyższy szacunek ;)
Choc Nicka to na poczatku mi nie pasowalo ,coz sa gusciki i gusta powiedzial chlop calujac krowe w usta , nie no oczywiscie mozna byloby dyskutowac nad kazdym detalem ,tylko po co ? Tak jak piszesz pstry i ogladasz ,chociaz przyznam bez bicia ze nie lubilem kiedys seriali dopiero przelamalem sie na Sons of Anarchy i The Sopranos pzdr
A czy jestes kobieta to nie wiem ? Hehe piszesz w rodzaju zenskim,a Pogodno to rodzaj nijaki ,ale zaraz zaraz to byla chyba taka kapela punkowa kiedys ?
A czy jestes kobieta to nie wiem ? Hehe piszesz w rodzaju zenskim,a Pogodno to rodzaj nijaki ,ale zaraz zaraz to byla chyba taka kapela punkowa kiedys ?
Dzieki ,haha tak mi sie skojarzylo mam problem bo mam pare tysiecy plyt a to jest niestety choc ciezko mi klasc na szali z konematografia ale jest to muzyka ktora spycha film do rowu psml
No i stało sie!!! Bomba tykała przez 3 odcinki az doczekalem sie jej wybuchu ,4 odcinek to wreszcie wysoki oktan ,nareszcie akcja i napinka przez caly film /oczywiscie spowodowana okolicznosciami ,nie bede spamowal/ polecam mam po raz kolejny nadzieje ze nie byl tu jeden wybuch a beda nastepne pzdr
i znów sie spotykamy i znów nie mogę odmówić Ci racji. Pierwsze trzy odcinki, owszem wysoki poziom techniczny (zdjęcia, muzyka itp) ale nie było w tym wartości artystycznej używając nomenklatury z łyżwiarstwa figurowego ale teraz jest polaczenie obu aspektów i daje to wysokie noty :D