Czytałem większość tzw.powieści Kinga. Dla mnie to był magiczny świat.Lśnienie,psychologiczny majstersztyk,Bastion,Stand By My, Carrie,Miasteczko Salem i Misery. Odwieczny problem z ekranizacjami Kinga.Zazwyczaj wielka Dupa.Jestem po 3ech odcinkach i jakoś nie czuję dreszczyka nawet.Masakra