PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=690404}
8,0 33 tys. ocen
8,0 10 1 32873
8,0 2 krytyków
Outlander
powrót do forum serialu Outlander

Witam. Moją siostrę serial Outlander urzekł tak bardzo, że nie może się doczekać 3. sezonu i chce przeczytać książki. Ja sam jestem dopiero na połowie drugiego sezonu, więc bojąc się spojlerów nie mogę dokładnie sprawdzić, w którym miejscu powinna teraz zacząć czytać lub czy powinna czytać od pierwszej części.
Więc jeśli ktoś zna tę literaturę to poproszę o radę. W którym miejscu zacząć czytać książki żeby kontynuować wątek od końca 2. sezonu. Czy może jest to bardziej pogmatwane i takiego konkretnego miejsca nie znajdę. Sam w temacie książek jestem zielony, nie wiem jak się nazywają te części i ile ich jest. Wiem tylko, że cała seria w Polsce istnieje chyba pod nazwą Obca.
Z góry dzięki i bez większych spojlerów, jeśli się da plis.

michal9403

Kazdy sezon to 1 tom ksiazki, wiec zacznij czytac tom 3 Podrózniczkę

michal9403

W sumie może zacząć od trzeciej części, "Podróżniczka". Serial na razie idzie książkowo - powiedzmy - i trzeci sezon będzie bazował na tej książce ;)

Ale proponowałabym, żeby zaczęła czytać od początku - zawsze fajnie zobaczyć, jak zrobili w serialu, a jak było w oryginale. No i do czasu trzeciego sezonu trochę zostało.

Asik_92

Dzięki wielkie :)

ocenił(a) serial na 8
michal9403

Tom 1 "Obca" = sezon 1
Tom 2 "Uwięziona w bursztynie" ("Dragonfly in Amber") = sezon 2
Tom 3 "Podróżniczka" = sezon 3

Seria liczy sobie osiem tomów, kolejne po trójce to "Jesienne werble", "Ognisty krzyż", "Tchnienie śniegu i popiołu", "Echo w kości" oraz "Spisane własną krwią".

Ostrzeżenie dla faceta: wątek miłosny w dwóch pierwszych tomach jest bardziej uwypuklony niż w serialu.
Mówię na wszelki wypadek, bo zdaję sobie sprawę, że płeć męska na romanse ma często alergię :-)

Arya_2